21η Απριλίου-50η Επέτειος

72

Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ  ΦΡΑΓΚΟΥ*

Το μεγαλύτερο κακό που έκαναν οι Συνταγματάρχες ήταν η Μεταπολίτευση.
Στέλιος Ράμφος
(Η πολιτική από στόμα σε στόμα-Εκδ. ΑΡΓΩ)
Μισός αιώνας πέρασε από τα ξημερώματα της 21ης Απριλίου 1967 που κηρύχθηκε δικτατορία στην Ελλάδα διαρκείας επτά (7) ετών.
Ζωντανά γεγονότα θα θυμούνται όσοι Έλληνες και Ελληνίδες είναι πάνω από 60 χρονών.
Δεν προτίθεμαι να κάνω ιστορικό οδοιπορικό. Έχουν λεχθεί τόσα. Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, βλέπουν το φως εκδοχές εκδόσεις που σπάνια εκφράζουν την αλήθεια. Υποκειμενικές απόψεις και αυθαίρετα συμπεράσματα.
Επειδή, όπως έλεγε ο Δημοσθένης, “προς γαρ το τελευταίον εκβαν έκαστον των προ υπαρξάντων κρίνεται” η 7ετία είναι καταδικαστέα για την προδοσία της Κύπρου που υπήρξε ένα γεγονός που, επι πολύ χρόνο, θα επηρεάζει τα εθνικά θέματα και σφάγιασε την Μεγαλόνησο. Τέλος και τελεία και δεν χρειάζονται άλλες συζητήσεις.
Μετά επανήλθαν οι πολιτικοί (ΣΣ Το πώς και με ποιες μεθόδους είναι άλλη ιστορία) διψασμένοι για Εξουσία, προνόμια και αρπαχτές που τους τα στέρησαν επι μια 7ετία οι Στρατιωτικοί.
Το τι έγινε μετά το γνωρίζουμε καλά. Τα άθλια κόμματα και οι τρισάθλιοι πολιτικοί αντί να πάρουν ένα μάθημα ότι ο πολιτικός εκτροχιασμός, που προηγήθηκε της δικτατορίας, οδηγεί σε ανώμαλες καταστάσεις και μπορεί να προκαλέσει τεράστιες ζημιές στη Χώρα, έπεσαν, λυσσαλέα, στο φαγοπότι, τη διαφθορά και την παρανομία. Ελάχιστες οι εξαιρέσεις. Καταλήστευσαν τη Χώρα, κατασπάραξαν δάνεια, πακέτα, μεσογειακά προγράμματα, επιδοτήσεις, τις σάρκες της Ελλάδας. Επινόησαν, ακόμα, ειδικό άρθρο στο Σύνταγμα που καλύπτει τις ληστείες των Υπουργών!
Μας οδήγησαν στο φιάσκο του Χρηματιστηρίου, τον εξευτελισμό της Ιμιας, στο ξεπούλημα της Εθνικής Αξιοπρέπειας.
Τελικά μας έριξαν στις αγκάλες μιας δικτατορίας χειρότερης αυτής των Συνταγματαρχών (ΔΝΤ, Δανειστές-Τοκογλύφοι). Ξεπούλησαν τα πάντα. Μας φλόμωσαν στα ψέματα και στις υποσχέσεις. Που είναι τα “περήφανα γηρατειά” του Ανδρέα, “οι καλλίτερες ημέρες” του Σημίτη, “η ατσάλινη οικονομία ” του Καραμανλή, “Τα λεφτά υπάρχουν” του αθλιότερου όλων Γιωργάκη, το “success story” της θλιβερής δυάδας των Αντωνομπέννηδων, τα “θα…” του Τσίπρα.
Δίνω τον λόγο σε μια αριστερή γραφίδα, τον κ. Γιώργο Λεονταρίτη (ΠΑΡΟΝ 23/4) “…Τα σημερινά κόμματα των μνημονίων δεν έχουν το δικαίωμα να ομιλούν για Χούντα γιατί οι συγκρίσεις της σημερινής, των Ευρωπαίων, και της στρατιωτικής χούντας, θ’ αποβούν εις βάρος της δεύτερης.
Σήμερα έχουμε πλήρη εξαθλίωση των πολιτών ενώ οι κυβερνώντες πολιτικοί έχουν καταθέσεις και παχυλότατους μισθούς. Οι βουλευτές τρομερά προνόμια. Επι Παπαδοπούλου σημειώθηκε εντυπωσιακή ανάπτυξη στην βιομηχανία, γεωργία και αλλού.Το εθνικό εισόδημα το 1967 ήταν στα 774 $ και το 1973 βρέθηκε στα 1.830, κατά κεφαλήν. Η Ελλάδα, το 1969, κατέκτησε τη δεύτερη θέση, μετά την Ιαπωνία, στον ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης. Η δραχμή ήταν το σκληρότερο νόμισμα του κόσμου…” Σταματάω εδώ και προχωρώ με τα εξής, αναμφισβήτητα, στοιχεία (Εφημ. Των συντακτών 23-01-17)
ΑΕΠ και Δημόσιο χρέος σε δις δρχ. από το 1974 μέχρι το 2014 
1974 χρέος 22,5% του ΑΕΠ, 1981 (προηγήθηκε διακυβέρνηση ΝΔ) 45,2% του ΑΕΠ, 1989 (κυβ ΠΑΣΟΚ) 65,2%… οπότε, ανεβαίνοντας, φθάνουμε το 2014 179,7%!! Δηλαδή σε 40 χρόνια, οι πανάθλιοι, καταχρέωσαν τη Χώρα. Τη βύθισαν. “Μαζί τα φάγαμε” διακηρύττει θρασύτατα ο αμετροεπής Πάγκαλος, απευθυνόμενος, προφανώς, στους συναδέλφους του (στοιχεία από Ε.τ.Σ 20/03/17).
Αλλά εκείνο που με προκάλεσε να γράψω το σημείωμα αυτό είναι δυο-τρείς “μελέτες” που διάβασα τελευταία σύμφωνα με τις οποίες η διαφθορά επι 7ετίας και οι αρπαχτές είχαν φθάσει σε δυσθεώρητα ύψη. Προφανώς γράφτηκαν καθ’ υπαγόρευση ώστε οι κουλάκοι και χαχόλοι Έλληνες να πουν “Τότε ήταν χειρότερα” ή “Έτσι ήταν πάντα η Ελλάδα”
Εκείνο που γνωρίζω, κάλλιστα, είναι ότι οι τρείς (3) πρωταγωνιστές της Επταετίας πέθαναν, κυριολεκτικά, στην Ψάθα. Και μαζί μ ’αυτούς δεκάδες ανώνυμοι συνεργάτες τους που τους κήρυξαν απότακτους με σύνταξη φαντάρου.
Πως πέθανε ο αείμνηστος Παπανδρέου; Στη χλίδα. Πως θα πεθάνουν (κούφια η ώρα που τ ’ακούει) οι Μητσοτάκης, Σημίτης, Καραμανλής, Γ. Παπανδρέου, Σαμαράς, Βενιζέλος; Στη χλίδα.
Τι θέλουμε σήμερα; Μια Πατρίδα, μια Ελλάδα

  • Χωρίς το κατάπτυστο άρθρο 86 του Συντάγματος
  • Μια Βουλή των 150 και όχι των 300 χλιδάτων Βουλευτών
  • Με Δημοκρατία που η δικαιοσύνη αποδίδει δίκαιο τάχιστα, χωρίς διακρίσεις
  • Με οργανωμένη παιδεία, έντιμη φορολογία και ανάπτυξη
  • Με ισχυρές ΕΔ που θα εξασφαλίζουν και την ακεραιότητα της
  • Γρήγορη απελευθέρωση από τη δουλεία των τοκογλύφων και άχρηστων πολιτικών

Για να ζήσει η Ελλάδα
Τους καιρούς τους ύστατους
Βρείτε τώρα ένα Καιάδα
Και γκρεμοτσακίστε τους…
λέει ο Γκάτσος απευθυνόμενος, φυσικά, σε μας τους πολίτες και όχι σε φαντάσματα.

  1. Η Γαλλία, πρόσφατα, έδειξε το δρόμο. Τα παραδοσιακά κόμματα και οι κομματάρχες έμειναν εκτός διεκδίκησης της προεδρίας.
  2. Πιστεύω να μη βρεθεί κάποιος να με πει χουντικό. Δεν κολλάει επάνω μου καμμιά λάσπη.
  3. Δεν παραβλέπω, βέβαια, ότι οι Συνταγματάρχες εδίωξαν, εξόρισαν, ταλαιπώρησαν αθώους πολίτες. Άλλους υποχρέωσαν σε αυτοεξορία. Γι’ αυτό, ορθώς, τιμωρήθηκαν. Ποιος όμως θα ελέγξει αυτούς τους τρισάθλιους που υποχρέωσαν σε αυτοεξορία 500.000 νέους, το επιστημονικό άνθος της Ελλάδος;

*Υπ/γος ε.α. – Συγγραφέας- Αναλυτής Στρατ. Θεμάτων – DEA  Παν. PARIS I στην Πολιτική Άμυνα