Task Force και άλλα παιχνίδια

70
Task Force και άλλα παιχνίδια στο ελληνικό "Λούνα - παρκ"Του Γιώργου Κράλογλου 
Διώχνουν τους επενδυτές γιατί (όμως μας λένε) δεν θα τολμούσαν να κάνουν τα ίδια στις πατρίδες τους. Μα εκεί δεν χρειάζονται task-force…
Στήσαμε την επιτροπή task force αλλά η ντουντούκα και οι επαγγελματίες “αγωνιστές” για το καλό της λαϊκής οικονομίας περιμένουν στον απέναντι καφενέ να τους φωνάξει το κόμμα ενάντια στους επενδυτές…
Γιατί οι οικοπεδοφάγοι φέρνουν περισσότερες ψήφους από τους εργαζόμενους στην ιδιωτική οικονομία.
Ας μείνουμε όμως στην task force του ΣΥΡΙΖΑ, στις Επιτροπές συντονισμού των επενδύσεων και στα άλλα παιχνίδια στο ελληνικό Λούνα-πάρκ αριστερής επενδυτικής πολιτικής με δίκαιη ανάπτυξη…
Θα συμφωνήσουμε ότι η task force φαντάζει ως όργανο. Αν ήταν αλλιώς δεν θα είχαμε στήσει 5 task force από το 2004 που υποτίθεται ότι “επανιδρύσαμε” το κράτος.
Θα στηρίζαμε με δυναμικές πολιτικές επιλογές την ανάπτυξη, μέσα από ιδιωτικές επενδύσεις, και δεν θα τις είχαμε ανάγκη τις Επιτροπές.
Αναφερόμαστε μόνο στις ιδιωτικές γιατί οι Φωτόπουλοι και ο ΣΥΡΙΖΑ απαγόρευαν τις κρατικές επενδύσεις σε ΔΕΗ, ΟΣΕ, ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΕΥΔΑΠ και αλλού μπας και (μετά τις επενδύσεις) τις πουλήσουμε προικισμένες (με ιδιωτικοποιήσεις) όπως τον ΟΤΕ, την Ολυμπιακή και τον ΟΛΠ.
Την πρώτη Επιτροπή δεν την είχαμε πει, task force  ιδιωτικών επενδύσεων. Την είπαμε επιτροπή για την προσέλκυση επενδυτών προκειμένου να καλυφθούν κενά στην παραγωγή και να αξιοποιηθούν τα Ολυμπιακά ακίνητα.
Την κατάντια της συγκεκριμένης Επιτροπής και του “έργου” της, την ξέρουμε όλοι. Κατέληξε σε μαύρο χάλι με τα Ολυμπιακά ακίνητα αχούρια και χωρίς προσφορά.
Τα μάζεψε μάλιστα μετά και από τις πιέσεις της ντουντούκας του ΣΥΡΙΖΑ “…να μην ξεπουληθεί η Ελλάδα”.
 Το 2007 σκεφθήκαμε άλλη task force. Αυτή που θα αξιολογούσε εκείνα που κατά καιρούς είχαν καταγγείλει Εταιρίες εμπορίας πετρελαίου, πετρελαϊκές πολυεθνικές και επενδυτές στην ενέργεια για το όργιο του λαθρεμπορίου καυσίμων που εμποδίζει την ανάπτυξη στον τομέα αυτό.

Γιατί έγινε αυτή η Επιτροπή; Για να θάψουμε το θέμα. Γιατί επισήμως οι αρμόδιες Ανεξάρτητες Αρχές είχαν μαζέψει του κόσμου τα σκουπίδια στην υπόθεση του λαθρεμπορίου και τα είχαν παραδώσει στο κράτος. Θάφτηκαν όλα και ησυχάσαμε.
Και ερχόμαστε στην κρίση. Στο 2009 του “λεφτά υπάρχουν” του Γιώργου Παπανδρέου όπου “εγκαινιάζονται” όλες οι, αμερικανικού τύπου, “ρεσεψιόν” για επενδυτές. Από ομάδες task force, μέχρι συστήματα “one stop” για επενδύσεις.
Και για να δέσει το γλυκό… στήθηκε και ολόκληρο πρωθυπουργικό σύστημα και με υπουργό, μάλιστα, γνωστό στην αγορά και στους επιχειρηματίες ως γνώστη των επενδύσεων και της επιχειρηματικότητας.
Παραμένοντας στην κρίση, το 2011 έχουμε άλλη Επιτροπή. Των ιδίων προδιαγραφών με task force.
Επιτροπή που (με συμμετοχή και του ΣΕΒ και με δαπάνες ειδικών προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης) μελέτησε (μαζί με τον ΣΕΒ) όλα εκείνα τα εμπόδια της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα που διώχνουν όχι μόνο Έλληνες και ξένους επενδυτές αλλά και αυτούς που νοιάζονται για τον εκσυγχρονισμό της.
Βρήκαν 30 σημαντικότατα εμπόδια για επενδύσεις και γενικά για επιχειρηματικές δράσεις. Τα παρέδωσαν στα αρμόδια υπουργεία να τα εξαλείψουν… και να έλθει η άνοιξη… των επενδύσεων και της ανάκαμψης της οικονομίας.
Αν αναζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, τα 30 σημαντικότατα εμπόδια, θα τα βρει μαζί με τις προτάσεις της μελέτης, 701 σελίδων, που ακολούθησαν την προηγούμενη Επιτροπή. Και αν δεν έχουν φαγωθεί από τα ποντίκια στα υπόγεια του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης (αλλιώς το λέγανε όταν έγιναν οι μελέτες) ας τα δώσουν στη σημερινή task force μήπως και βγάλει άκρη.
Περιορίζομαι μόνο στην κοροϊδία των Επιτροπών task force για τις οποίες όχι μόνο δεν δίνουν την παραμικρή σημασία οι επενδυτές, αλλά έχουν γελοιοποιήσει την Ελλάδα σε όλο τον πλανήτη. Ρωτείστε και τον ΟΟΣΑ. Και αυτόν τον εντάξαμε στην ίδια λογική, με πρωθυπουργικές φανφάρες αλλά, στη συνέχεια, τον γράψαμε… σε λίστα αναμονής των σωτήρων μας.
Και για να επιστρέψουμε στο αν Καναδοί και Γερμανοί επενδυτές θα τολμούσαν να κάνουν στον Καναδά και στη Γερμανία αυτά που κάνουν στην Ελλάδα. Υπάρχει πιο βλακώδες σχόλιο από κυβέρνηση χώρας, το κόμμα της οποίας κατεβαίνει, με τους αναρχικούς, ενάντια σε επενδύσεις που έχει υπογράψει ο πρωθυπουργός της; Συμβαίνουν αυτά στη Γερμανία και στον Καναδά ώστε οι επενδυτές να φερθούν τριτοκοσμικά, όπως στην Ελλάδα, την οποία εμείς την καταντήσαμε Βενεζουέλα των Βαλκανίων;
george.kraloglou@capital.gr 
Πηγή : capital.gr