Τι ξέρεις για τον πελάτη σου; Η νέα πραγματικότητα!

263

Η φετινή διοργάνωση του Ebusiness & Social Media World της Infocom έγινε «phygital» μέσω της πλατφόρμας Clickevents, και όπως κάθε χρόνο, η Ξένια Κούρτογλου, ήταν προσκεκλημένη ομιλήτρια για να παρουσιάσει τις τελευταίες τάσεις στην νοοτροπία, τις αξίες και τις συνήθειες των Ελλήνων όπως αυτές διαμορφώθηκαν εν μέσω πανδημίας και όχι μόνο!  Εκτός από τις γνωστές εξελικτικές πληροφορίες της σχέσης των Ελλήνων με την τεχνολογία και τον διαδικτυακό κόσμο των social networks και των ηλεκτρονικών αγορών, η φετινή παρουσίαση είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς η νέα συνεργασία της Focus Bari με την YouGov, της οποίας είναι Affiliate Partner για την Ελλάδα, επιτρέπει  μια διεθνή ματιά από την πλευρά των καταναλωτών, καθώς το focusonline panel ενσωματώνεται πλέον στο μεγαλύτερο διαδικτυακό πάνελ ερευνών στον κόσμο, μια κοινότητα 10 εκατομμυρίων ανθρώπων.  Έτσι, στην φετινή παρουσίαση θα δούμε κάποιες τάσεις, νοοτροπίες και συνήθειες όχι μόνο μεταξύ των Ελλήνων, αλλά και μεταξύ άλλων χωρών στον πλανήτη.