Warply: Πώς θα ενισχύσω το loyalty και το engagement των πελατών μου

377
Warply: Πώς θα ενισχύσω το loyalty και το engagement των πελατών μου

Ο καταναλωτής του 21ου αιώνα είναι καλά πληροφορημένος, περισσότερο ψαγμένος και πιο απαιτητικός. Αυτό δημιουργεί ένα πρόσθετο βάρος στις επιχειρήσεις οι οποίες εστιάζουν εκτός από τη σωστή εξυπηρέτηση, στην εμπειρία των πελατών και τη δημιουργία ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης. Με δεδομένο ότι οι καταναλωτές περνούν το μεγαλύτερο μέρος της μέρας τους online, οι marketeers αναζητούν έξυπνους τρόπους για να ενισχύσουν το loyalty και το engagement. Καλεσμένη στο Think Big η Μαρία Πάτση, COO της Warply της ταχύτερα αναπτυσσόμενης marketing automation platform στον κόσμο.