Στο Πανεπιστήμιο Johns Hopkins, ο αριθμός των εγχώριων φοιτητών σε ορισμένα διδακτορικά προγράμματα που είναι Μαύροι ή Ισπανόφωνοι είναι πολύ λίγοι. Δύο στα μαθηματικά, από το 2019. Τέσσερις στην επιστήμη των υπολογιστών. Πέντε στην ηλεκτρολογία.
Σε κάθε περίπτωση, αυτά τα σύνολα, που αντλήθηκαν από πανεπιστημιακά δεδομένα, ανέρχονταν σε όχι περισσότερο από το 5 τοις εκατό όλων των διδακτορικών φοιτητών Hopkins σε αυτούς τους τομείς. Αυτό είναι ένα έντονο παράδειγμα της υποεκπροσώπησης ορισμένων μειονοτικών ομάδων σε προγράμματα διδακτορικού πτυχίου όχι μόνο στο Hopkins, αλλά και σε όλη την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τώρα, εξαιτίας μιας υποτροφείας 150 εκατομμυρίων δολαρίων από τον Mike Bloomberg που ανακοίνωσε την Τρίτη, το ιδιωτικό ερευνητικό πανεπιστήμιο που εδρεύει στη Βαλτιμόρη σχεδιάζει να επεκτείνει την πρόσβαση σε διδακτορικά προγράμματα στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά. Τα χρήματα θα χρηματοδοτήσουν μια πρωτοβουλία προσέλκυσης και καλλιέργειας ταλέντων που στοχεύει σε φοιτητές στους τομείς STEM από ιστορικά κολλέγια και άλλα ιδρύματα που εξυπηρετούν την μειονότητα.
Η υποτροφεία είναι πρόσφατη από το Bloomberg στο Hopkins, αυξάνοντας σε 3,55 δισεκατομμύρια δολάρια, το συγκλονιστικό ρεκόρ της διάρκειας ζωής που έχει δώσει το δισεκατομμυριούχο στέλεχος επιχείρησης και πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης. Κανένας φιλάνθρωπος, σύμφωνα με ειδικούς σε αυτά τα θέματα, δεν έχει δώσει περισσότερα σε κανένα πανεπιστήμιο των ΗΠΑ. Το 2018, το Bloomberg έδωσε στο Hopkins 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια για φοιτητική οικονομική βοήθεια.
Ο Πρόεδρος του Hopkins, Ronald J. Daniels, είπε ότι η νέα υποτροφεία θα επιτρέψει στο πανεπιστήμιο να αντιμετωπίσει μια «μεγάλη ανισότητα» στην μεταπτυχιακή εκπαίδευση. Για πολλές γενιές, τα διδακτορικά προγράμματα, ειδικά στην επιστήμη και τη μηχανική, δεν παρουσιάζουν πρόοδο ως προς την εισαγωγή μαθητών Μαύρων, Λατίνων και Αμερικανών ιθαγενών. «Τα τελευταία 20-χρόνια παρατηρείται έλλειψη προόδου», δήλωσε ο Ντανιέλ.
Ο Mike Bloomberg έχει δώσει περισσότερα από 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο Πανεπιστήμιο Johns Hopkins. (Toni L. Sandys / The Washington Post)
Ο Bloomberg αποφοίτησε από το Hopkins το 1964 με πτυχίο στην ηλεκτρολογία.
«Τα πεδία STEM διαδραματίζουν ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στην ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων, αλλά τα προγράμματα διδακτορικών σπουδών STEM δεν αντικατοπτρίζουν την ευρεία ποικιλομορφία της χώρας μας», δήλωσε ο Bloomberg σε δήλωση. “Έτσι, η δημιουργία πιο δίκαιων ευκαιριών για περισσότερους μαθητές είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον της χώρας μας με πολλούς τρόπους.”
Από το 2020, ο Χόπκινς είχε 2.343 διδακτορικούς φοιτητές σε περισσότερα από 30 προγράμματα STEM. Το σαράντα ένα τοις εκατό αυτών των μαθητών ήταν διεθνείς. Περίπου το 11%, ή 266, ήταν Αμερικανοί πολίτες ή μόνιμοι κάτοικοι που ταυτοποιήθηκαν ως Μαύροι, Αφροαμερικανοί, Ισπανόφωνοι, Ινδιάνοι, Ιθαγενείς Χαβάης ή Αλάσκα. Οι περισσότεροι είναι Λευκοί ή Ασιατικοί Αμερικανοί.
Με το δώρο, ο Χόπκινς σχεδιάζει να δημιουργήσει περίπου 100 νέους κουλοχέρηδες για μαθητές που κέρδισαν πτυχία πανεπιστημίου από ιστορικά μαύρα κολέγια και πανεπιστήμια και εκατοντάδες άλλα σχολεία που πληρούν ένα ομοσπονδιακό πρότυπο για τον χαρακτηρισμό ως μειονοτικών ιδρυμάτων.
«Transformational»: Οι υποτροφίες της MacKenzie Scott στα HBCUs, άλλα κολέγια ξεπερνούν τα 800 εκατομμύρια δολάρια.
Όσοι συμπληρώνουν τους νέους κουλοχέρηδες, από το φθινόπωρο του 2022, θα είναι γνωστοί ως Vivien Thomas Scholars. Ο Χόπκινς είπε ότι το όνομα τιμά έναν Μαύρο επιστήμονα που έκανε πρωτοποριακό έργο στο Νοσοκομείο Johns Hopkins τη δεκαετία του 1940 στην ανάπτυξη μιας τεχνικής καρδιακής χειρουργικής, που ονομάζεται shunt Blalock-Taussig, για να διευκολύνει την οξυγόνωση του αίματος σε ορισμένα νεογέννητα που πάσχουν από «σύνδρομο μπλε μωρού». ”
Ο Thomas μεγάλωσε στο Νότο κατά την εποχή του Jim Crow και δεν μπόρεσε ποτέ να εγγραφεί σε ιατρική σχολή. Ο Χόπκινς του απένειμε επίτιμο διδακτορικό το 1976 και ορίστηκε εκπαιδευτής χειρουργικής στη Ιατρική Σχολή του Χόπκινς.
H υποτροφεία Bloomberg θα χρηματοδοτήσει έως και έξι χρόνια πλήρους διδασκαλίας, ένα επίδομα, ασφάλιση υγείας και ταξιδιωτική χρηματοδότηση για καθέναν από τους μελετητές.
Ο Hopkins στοχεύει επίσης να χρησιμοποιήσει την υποτροφεία για να συνεργαστεί με κολέγια και πανεπιστήμια για να παρέχει ερευνητικές ευκαιρίες και καθοδήγηση για προπτυχιακούς φοιτητές με ενδιαφέρον για την επιστήμη και τη μηχανική. Μερικά από τα ανοίγματα της έρευνας θα σχεδιαστούν για όσους έχουν ήδη αποκτήσει μεταπτυχιακά και εξετάζουν περαιτέρω σπουδές.
Μεταξύ των πρώτων εταίρων σε αυτήν την προσπάθεια, δήλωσε ο Daniels, θα είναι το Πανεπιστήμιο της Μέριλαντ Βαλτιμόρη (UMBC), το οποίο είναι ένα ίδρυμα που εξυπηρετεί τη μειοψηφία, καθώς και τα ιστορικά πανεπιστήμια Howard University, Morgan State University, Prairie View A&M University, Spelman College και Morehouse College.
Το Τμήμα Ενέργειας απονέμει 17,3 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση της έρευνας, στοχεύει μαθητές χρώματος.
Οι συνεργασίες θα κάνουν μια δήλωση πρακτική και συμβολική.
Το Hopkins είναι ευρέως γνωστό ως το πρώτο ερευνητικό πανεπιστήμιο του έθνους και ένα από τα πιο διάσημα στον κόσμο. Αλλά δεν ήταν πάντα γνωστό ως παράδειγμα ίσης πρόσβασης και ευκαιρίας. Η πρωτοβουλία PhD για την ποικιλομορφία «λέει στους Αφροαμερικανούς και σε άλλους φοιτητές ότι ο Χόπκινς νοιάζεται, ειλικρινά», δήλωσε ο Freeman A. Hrabowski III, πρόεδρος του κοντινού UMBC. “Αυτό το μήνυμα είναι πολύ σημαντικό.”
Ο Damani Piggott, αναπληρωτής καθηγητής ιατρικής και επιδημιολογίας στο Hopkins, θα επιβλέψει την πρωτοβουλία Thomas Scholars. Στο έργο, είπε ο Piggott, βλέπει κάτι από το δικό του μονοπάτι. Αποφοίτησε από το Morehouse με πτυχίο στη βιολογία και στα ισπανικά, στη συνέχεια απέκτησε διδακτορικό και διδακτορικό ιατρικής ή MD, από το Πανεπιστήμιο Yale. Ο Piggott θυμήθηκε ότι ήρθε στο Morehouse χωρίς να κατανοήσει καλά τα πεδία STEM. Με ενθάρρυνση και ενθάρρυνση από τη σχολή εκεί, είπε, «μου άνοιξαν πραγματικά τον κόσμο της επιστήμης».
Τώρα είναι ανυπόμονος για μια ευκαιρία να βοηθήσει να το πληρώσει. «Δεν μπορώ να εκφράσω τον ενθουσιασμό μου αρκετά», είπε ο Piggott.
*του Nick Anderson, καλύπτει θέματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και άλλα εκπαιδευτικά θέματα για το The Washington Post. Είναι συγγραφέας και συντάκτης στο The Post από το 2005