Αν ξεκινήσουμε με ξεκάθαρες επιθυμίες, οι δρόμοι για πολλές λύσεις και αποφυγή της σύγκρουσης είναι πιθανόν ανοιχτοί.
Η πρόβλεψη είναι πάντα προτιμότερη από την αντιμετώπιση.
Γι αυτό και οι συμβουλές οι οποίες ακολουθούν και είναι αποστάγματα εμπειρίας, ίσως σάς χρησιμεύσουν μια μέρα.
Για να αποφευχθεί, λοιπόν, μία σύγκρουση:
-Μην αποφασίζετε για την δουλειά των άλλων χωρίς να τους συμβουλεύεστε
-Μην επιτίθεστε πίσω από την πλάτη κανενός και μην αφήνετε να δημιουργούνται κλίκες
-Ενισχύστε το κλίμα της ομάδας και μην σπρώχνετε σε ανταγωνισμό (μακριά από ευνοιοκρατίες, ενοχοποιήσεις, προσβολές)
-Μην στριμώχνετε τους άλλους σε αδιέξοδα. Ο «περικυκλωμένος» από παντού άνθρωπος στην απελπισία του προκαλεί μεγάλες ζημιές
-Δώστε οι ίδιοι το παράδειγμα επιλύσεως διαφορών χωρίς κανένας να φεύγει «τσαλακωμένος»
-Επενδύστε χρόνο γνωριμίας με το προσωπικό σας
-Μάθετε, επιτέλους, να ακούτε προσεκτικά τους άλλους
-Να έχετε πάντα κατά νουν ότι πολλά από αυτά που ξέρουμε τα οφείλουμε σε αυτούς που διαφώνησαν μαζί μας
-Ανταμείψτε όποιον βοηθά και στηρίζει τους άλλους
-Μην κάνετε κριτική για την δουλειά τους, κάντε υποδείξεις
-Μάθετε από τις προηγούμενες εμπειρίες σας σχετικές με συγκρούσεις: πώς τελείωσαν, τί κέρδος προέκυψε κλπ
-Υιοθετήστε θετική συμπεριφορά. Στην ζωή αυτή δεν υπάρχει μόνον επιθετική ή υποχωρητική συμπεριφορά
–Πρόληψη και πάλι πρόληψη. Επιτέλους, μένει χρόνος να ασχοληθούμε με την δουλειά μας με αίσθημα αυτο-αποδοχής και αισιοδοξίας.
Πηγή: euro2day.gr