Η ΑΒ Βασιλόπουλος βάζει πλώρη για 700 καταστήματα γειτονιάς… Της Αλεξάνδρας Γκίτση

41

Της Αλεξάνδρας Γκίτση

Σε μια περίοδο που η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών συνεχίζει να δέχεται πίεση, με το 55% των καταναλωτών να δηλώνει πρόθεση για περιορισμό των δαπανών του όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει, όπως είπε ο Brand President της αλυσίδας Νίκος Λαβίδας, σε προωθητικά προγράμματα, με στόχο τη μείωση του κόστους στο καλάθι.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, ετησίως η αλυσίδα διαθέτει περί τα 250 εκατ. ευρώ σε προωθητικά προγράμματα, με στόχο τη μείωση του κόστους στο καλάθι.

Την ίδια στιγμή, η εν Ελλάδι θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize ενισχύει την παρουσία της στο πεδίο της ιδιωτικής ετικέτας. Σήμερα διαθέτει 3.000 κωδικούς σε σύνολο 12.000, και στόχος είναι να προσθέσει άλλους 1.000 τα επόμενα χρόνια. «Το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας έχει ξεπεράσει το 30%», τόνισε ο κ. Λαβίδας, επισημαίνοντας ότι αυτή η δυναμική ανάπτυξη απαντά άμεσα στις νέες προτεραιότητες των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες είναι εμφανής. Ήδη οι online αγορές ανέρχονται πλέον στο 4% των συνολικών πωλήσεων της αλυσίδας, έναντι μόλις 0,4% πριν από την πανδημία. Με το quick delivery, το οποίο προ πανδημίας αποτελούσε το 10% των ψηφιακών πωλήσεων, πλέον να ξεπερνά το 25%.

«Η ταχύτητα και η ευκολία είναι στρατηγικής σημασίας, δεν είναι τάση, είναι νέα κανονικότητα», υπογράμμισε ο κ. Λαβίδας.

Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της στα καταστήματα γειτονιάς, όπου καταγράφεται αυξημένη επισκεψιμότητα. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει περίπου 350 τέτοια σημεία, αριθμός που, σύμφωνα με τον κ. Λαβίδα, θα μπορούσε να διπλασιαστεί μέσα στην επόμενη τριετία, δηλαδή να φτάσει στα 700.

Σε ό,τι αφορά το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο, για τις προωθητικές ενέργειες και τον κώδικα δεοντολογίας που εφαρμόζεται στην Ελλάδα, ο κ. Λαβίδας εμφανίστηκε θετικός. «Δεν υπάρχει καλός παρεμβατισμός, αλλά η συγκεκριμένη ρύθμιση έχει λειτουργήσει θετικά. Πριν την εφαρμογή του Κώδικα, οι προσφορές άγγιζαν το 50%, ενώ σήμερα έχουν υποχωρήσει κάτω από το 30%. Στο non-food βλέπουμε πιο λογικές τιμές».

Πηγή: euro2day.gr