Ακόμη ένα σκοτεινό καλοκαίρι

201

Του ΚΩΣΤΑ  ΦΡΑΓΚΟΥ

 
Μπαίνουμε στο 8ο μελαγχολικό και σκούρο καλοκαίρι, από το 2010, όταν ο “Λεφτά υπάρχουν” κενοκέφαλος Παπανδρέου ο νεότερος, Εθνικό Κεφάλαιο κατά Ρέππα, μας έχωσε στη φάκα του Α΄ μνημονίου και τίποτα, σήμερα, δεν μας δίδει ψιχία ελπίδας και αισιοδοξίας.
Λόγω της ανυπαρξίας ελέγχου και απουσίας Νέμεσης οι δωσίλογοι, υπεύθυνοι αυτής της κατάντιας, Πρωθυπουργοί, Υπουργοί, Ανώτατοι Κρατικοί Λειτουργοί της Αρπαγής και της Λεηλασίας κυκλοφορούν ελεύθερα, γευματίζουν ομαδικά ή δειπνίζουν γελαστοί και ευτυχείς, ιδρύουν Κέντρα προβληματισμού, συνασπίζονται και συνωμοτούν για να μας … ξανασώσουν!
Η Ελλάδα έχει προσβληθεί από μνημονιακή γάγγραινα. Τα δεινά καλπάζουν ακάθεκτα και καταλήγουν να γίνουν θανατηφόρα. Τα κόμματα δεν αντιλαμβάνονται τα αδιέξοδα. Η μνημονιακή ασθένεια τους είναι ανίατη. Ο κόσμος δεν εμπιστεύεται, πλέον, τους πολιτικούς. Έχουν ξεπέσει ανεπανόρθωτα. Τέτοια σήψη και τέτοια παρακμή ουδέποτε είχε παρουσιασθεί στην κοινοβουλευτική ζωή του τόπου.
Σημειώνει ο κορυφαίος σχολιαστής κ.Χρ. Γιανναράς (Καθημ. 09-04-17): “Εικόνα εφιαλτικού παραλογισμού η Ελλάδα. Τέσσερεις Πρωθυπουργοί, αυτουργοί του εξωφρενικού και εγκληματικού υπερδανεισμού, κυκλοφορούν ωσάν να μην έχει συμβεί τίποτε, μας κουνάνε το δάκτυλο με επιπλήξεις και συμβουλές, ακκίζονται ότι αποτελούν πολιτικό ΚΕΦΑΛΑΙΟ, προκαλούν, ανυπόφορα τα εκατομμύρια των εξουθενωμένων θυμάτων τους.”
Ο κ. Κ. Σημίτης (της υποτίμησης της δραχμής, του φοβερού σκανδάλου του Χρηματιστηρίου, των τερατωδών δανεισμών, της ληστείας των εξοπλισμών, ΟΑ, Κτηματολογίου κλπ.) κινείται στο παρασκήνιο, οργανώνει δείπνα, εκδίδει βιβλία,  δίνει συμβουλές και ουδέποτε απολογείται για τα εγκλήματα. Αδιάντροπος.
Ο κ. Κ. Καραμανλής, ο Σκανδαλοθάπτης, σιωπηλός και αγέρωχος, κινείται κι αυτός στο παρασκήνιο οργανώνοντας αντικάμορα στον Μητσοτάκη.
Τι να πω για τους παντελώς πανανίκανους και θλιβερά αποτυχόντες Γιωργάκη και Σαμαρά. Δεν ηρεμούν, δεν ησυχάζουν, θέλουν εξουσία ξανά!
Χείριστος όλων, ο περισσότερο εκτεθειμένος, αλαζών και υπερφίαλος κ. Ε. Βενιζέλος. Ο άνθρωπος της Θεσσαλονίκης-Πολιτιστικής Πρωτεύουσας, των Ολ. Αγώνων, των Υποβρυχίων της συγκυβέρνησης με τον Σαμαρά. Έχει ιδρύσει Κύκλο Ιδεών περισυλλέγοντας διάφορα μπάζα του ΠΑΣΟΚ, ακαδημαϊκούς άνευ ειδικού βάρους. Οργάνωσε και συνέδριο με σύνθημα: Όχι άλλα ψεύδη και λαϊκισμούς. Ποιος τα λέει αυτά; Ο ΒΕΝΙ…
Οι φωτισμένοι Ηγέτες που προανέφερα έπρεπε πριν από τις διαπραγματεύσεις (στις οποίες είχαν κατεβάσει τα βρακιά τους) να μας δώσουν μια εικόνα της συμφοράς εξηγώντας μας τι απέγιναν οι πακτωλοί των πακέτων και των δανείων. Ένα απολογισμό των έργων που έγιναν και ν’ αποκαλύψουν σε ποια θυλάκια κατέληξαν οι υπερκοστολογήσεις.
Ποιοι τ’ άρπαξαν. Το παπί, τα παιδιά
Τι θα μπορούσαν να τραυλίσουν ως διαπραγματευτές στους δανειστές που ζητούσαν τα λεφτά τους; Ότι οι ίδιοι είναι αυτοί που ζήτησαν, εισέπρατταν και διαχειρίζονταν τα δάνεια; Το χρέος διαπραγματεύτηκαν, στα πρώτα και βασικά στάδια υπόδικοι (πρόσωπα και κόμματα) που συνήψαν τις εξωφρενικές συμφωνίες δανεισμού. Τι επισυνέβη δηλαδή;
Εγκληματίες και υπόδικοι παζάρευαν με τους άτεγκτους και σκληρούς δανειστές (που γνώριζαν καλά το ποιόν των Ελλήνων Επισήμων που είχαν απέναντί τους) για να συμφωνήσουν, ομού  και μαζί, τι ποινές και δεινά θα επιβάλλουν στους ανύποπτους πολίτες που εξαπατούσε και καθησύχαζε, πρώτος, ο Γιωργάκης λέγοντας “λεφτά υπάρχουν”.
Οι διαπραγματευτές έπρεπε να είναι άλλοι, διαφορετικοί, στοιχειωδώς καθαροί, έξω από τη σαβούρα που διαχειρίζονταν ήδη τα δανεικά.
Έσκαψαν, διαδοχικά, τον λάκκο με τα φίδια που έριξαν μέσα τον πάντοτε προδομένο Ελληνικό, ήρθε και ο Τσίπρας, εντελώς ερασιτέχνης, και τον διεύρυνε και αντί ν’ αρχίσει να ανοίγει τα δικαστήρια έκανε τον κ. Π. Παυλόπουλο,  βασικό υπεύθυνο των χιλιάδων μονιμοποιήσεων από το παράθυρο, Πρόεδρο της Δημοκρατίας!
Πού πάμε; Κανείς δεν ξέρει. Στο καλλίτερο όχι, οπωσδήποτε.
Να κάνουμε δέηση μήπως φανεί κάποιος Μακρόν; Θα τον αφήσουν οι Λύκοι ν’ ανέβει;