Όταν είσαι love brand και βρίσκεσαι διαρκώς στην κορυφή, ο πήχης και οι απαιτήσεις των καταναλωτών και των συνεργατών μεγαλώνουν ακόμη περισσότερο.
Το κοινωνικό αποτύπωμα, η βιωσιμότητα, η στήριξη των τοπικών οικονομιών και οι συνέργειες με μικρότερου μεγέθους καινοτόμες επιχειρήσεις γίνονται προτεραιότητα για τις εταιρείες που θέλουν να κάνουν τη διαφορά.
Το πώς επιτυγχάνεται στην πράξη εξηγεί στο Think Big ο CEO της Nespresso Hellas, Αντώνης Αυγερόπουλος! @nespresso #coffee #coffeelover #nespresso #espresso #thinkbignow