Του Robert Fisk
Ήταν η μητέρα όλων των Υποκρισιών. Μερικοί νεκροί Συρίας μωρά σημασία, υποθέτω. Άλλοι νεκροί Συρίας μωρά δεν έχουν σημασία. Μια μαζική δολοφονία στη Συρία πριν από δύο εβδομάδες σκότωσε τα παιδιά και τα βρέφη και αναδεύεται ηγέτες μας να ιερή αγανάκτηση. Αλλά η σφαγή στη Συρία το περασμένο Σαββατοκύριακο σκότωσε ακόμα περισσότερα παιδιά και μωρά – αλλά έφερε στο προσκήνιο τίποτα, αλλά η σιωπή από εκείνους που ισχυρίζονται για τη φύλαξη των ηθικών αξιών μας. Τώρα γιατί θα πρέπει αυτό να είναι;
Όταν μια επίθεση αερίου στη Συρία σκότωσε περισσότερους από 70 πολίτες, στις 4 Απριλίου, συμπεριλαμβανομένων των μωρών και των παιδιών, Donald Trump διέταξε επίθεση πυραύλων στη Συρία. Αμερική χειροκρότησαν. Το ίδιο έκαναν και μέσων της. Το ίδιο έκαναν και μεγάλο μέρος του κόσμου. Trump ονομάζεται Μπασάρ αλ-Άσαντ «κακό» και «ζώο». Η ΕΕ καταδίκασε το συριακό καθεστώς. Downing Street κάλεσε την επίθεση του φυσικού αερίου «βάρβαρη». Σχεδόν κάθε δυτική ηγέτης απαίτησε Άσαντ πρέπει να ανατραπεί.
Ωστόσο, μετά τη βομβιστική επίθεση αυτοκτονίας αυτό το Σαββατοκύριακο από ένα κομβόι των πολιτικών προσφύγων έξω από το Χαλέπι σκοτώθηκαν 126 Σύροι, πάνω από 80 από αυτά τα παιδιά, ο Λευκός Οίκος δεν είπε τίποτα. Παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των νεκρών ήταν πολύ μεγαλύτερη, Trump δεν είχε καν Tweet τη θλίψη του. Το αμερικανικό ναυτικό δεν ξεκίνησε καν μια συμβολική σφαίρα προς τη Συρία. Η ΕΕ πήγε όλα ντροπαλός και αρνήθηκε να πει ούτε μία λέξη. Όλοι μιλούν για «βαρβαρότητα» από την Downing Street πνίγεται.
Να αισθάνονται καμία αίσθηση της ντροπής; Τι αναισθησία. Τι ντροπή. Πώς εξωφρενικό ότι η συμπόνια μας θα πρέπει να στεγνώσει τη στιγμή συνειδητοποιήσαμε ότι αυτή η τελευταία σφαγή των αθώων δεν ήταν αρκετά αξίζει το ίδιο ποσό των δακρύων και μανία ότι η πρώιμη σφαγή είχε παραχθεί. Το γεγονός ότι δεν άξιζε ένα ενιαίο δάκρυ. Για τους 126 Σύρους – σχεδόν όλοι τους πολίτες – που μόλις σκοτώθηκαν έξω από το Χαλέπι, ήταν Σιίτες μουσουλμάνοι που εκκενώθηκαν από δύο κυβέρνηση έκρινε (δηλαδή Μπασάρ-held) χωριά στο βόρειο τμήμα της Συρίας. Και δολοφόνος τους ήταν προφανώς από al-Nusra (Αλ Κάιντα) ή σε μία από τις σουνιτικές ομάδες «ανταρτών» εμείς στη Δύση έχουν οπλιστεί – ή πολύ πιθανόν από την ίδια Isis – και ως εκ τούτου δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για τη θλίψη μας.
Ο ΟΗΕ, clip-clopping στο στάδιο πίνακες, ως συνήθως, δεν μιλούν. Η τελευταία επίθεση ήταν «μια νέα τρόμου». Και ο Πάπας Francis αποκάλεσε «επαίσχυντη» και προσευχήθηκε για «αγαπημένη και μαρτύρησε στη Συρία». Και έχουν ανατραφεί από μια όμορφη αντι-Καθολική μπαμπάς, είπα αυτό που συνηθίζουμε να λέμε όταν σκέφτομαι ο Ποντίφικας έχει δίκιο, ειδικά Francis: Καλή παλιό Πάπας! Γιατί, ακόμα και η σχεδόν ανύπαρκτη αντι-Άσαντ «Ελεύθερου Συριακού Στρατού» καταδίκασε την επίθεση ως «τρομοκρατική».
Αλλά αυτό ήταν. Και θυμήθηκα όλα αυτά τα κλαψιάρης ιστορίες για το πώς Ivanka Trump, ως μητέρα, είχε ιδιαίτερα μετακινηθεί από τη βιντεοκασέτα από Khan Shaykoun, στη θέση της χημικής επίθεσης στις 4 Απριλίου, και είχε παροτρύνει ο πατέρας της να κάνει κάτι γι ‘αυτό. Και τότε ήταν Φεντερίκα Μογκερίνι, «Ύπατος Εκπρόσωπος της ΕΕ» για τις εξωτερικές υποθέσεις και την πολιτική ασφάλειας, ο οποίος χαρακτήρισε την επίθεση ως “απαίσια” – αλλά επέμεινε ότι μιλούσε “πρώτα απ ‘όλα ως μητέρα”. Πολύ σωστά, πάρα πολύ. Αλλά αυτό που συνέβη σε όλα τα μητρικά συναισθήματα της – και εκείνων της Ivanka – όταν οι εικόνες ήρθε από τη βόρεια Συρία αυτό το Σαββατοκύριακο από εξερράγη βρέφη και παιδιά συσκευασμένο σε μαύρο πλαστικές σακούλες; Σιωπή.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία το κατάφωρες, σκόπιμη, χυδαία σκληρότητα της επίθεσης του Σαββάτου. Ο βομβιστής αυτοκτονίας πλησίασε τα λεωφορεία του πρόσφυγα με cartload των cookies παιδιών και πατατάκια – πλησιάζει, θα ήθελα να προσθέσω, με πληθυσμό που προσπαθούν να ξεφύγουν σιιτών αμάχων που είχαν λιμοκτονούν υπό πολιορκία από τις αντι-Άσαντ αντάρτες (μερικοί από τους οποίους, φυσικά, ήταν οπλισμένοι με εμάς). Ωστόσο, δεν μετράνε. «Όμορφο μικρό μωρά τους» – παραθέτω Trump στις προηγούμενες θύματα του φυσικού αερίου – δεν μας ανακατεύετε με θυμό. Επειδή ήταν Σιίτες; Επειδή οι ένοχοι θα μπορούσαν να έχουν πολύ στενά συνδεδεμένη μαζί μας στη Δύση; Ή γιατί – και εδώ είναι το σημείο – που ήταν τα θύματα της λάθος είδος του δολοφόνου.
Για αυτό που θέλουμε τώρα είναι να φταίει το «κακό», «ζώο», «βάρβαρη», κλπ, Μπασάρ αλ-Άσαντ, που ήταν η πρώτη «υποψία» ότι πραγματοποίησε τον Απρίλιο επίθεση αερίου 4 (παραθέτω The Wall Street Journal , όχι λιγότερο) και στη συνέχεια κατηγορήθηκε από ολόκληρη την Δύση του συνόλου και σκόπιμη την ευθύνη της σφαγής του φυσικού αερίου. Κανείς δεν πρέπει να αμφισβητεί τη βαρβαρότητα του καθεστώτος. Ούτε τα βασανιστήρια του. Ούτε η ιστορία της μαζικής καταπίεσης. Ωστόσο, υπάρχουν, στην πραγματικότητα, κάποιες σοβαρές αμφιβολίες σχετικά με την ευθύνη του Μπασάρ για την επίθεση 4 Απρ – που έχει προβλέψιμα αρνήθηκε – ακόμα και μεταξύ των Αράβων που απρόθυμες Μπάαθ καθεστώτος του και όλα όσα αντιπροσωπεύει.
Ακόμη και ο αριστερός αλλά σχεδόν προ-Συρίας ισραηλινό συγγραφέα Uri Avneri – εν συντομία, στη ζωή του, ένας ντετέκτιβ – έχει ζητήσει από τους οποίους ο Άσαντ θα πρέπει να διαπράξει ένα τέτοιο έγκλημα , όταν ο στρατός του και οι σύμμαχοί τους είχαν κερδίσει τον πόλεμο στη Συρία, όταν μια τέτοια επίθεση θα ήταν σοβαρά φέρουν σε δύσκολη θέση τη ρωσική κυβέρνηση και τη στρατιωτική, και πότε θα αλλάξει το μαλάκωμα δυτική στάση απέναντί του πίσω προς ανοιχτή υποστήριξη για αλλαγή καθεστώτος.
Και ισχυρισμό του καθεστώτος ότι η συριακή αεροπορική επίθεση ξεκίνησε εκρήξεις στην al-Nusra κατάστημα όπλων στο Χαν Shaykoun (μια ιδέα που οι Ρώσοι ενέκρινε επίσης) θα ήταν πιο εύκολο να απορρίψει αν οι Αμερικανοί δεν είχαν χρησιμοποιηθεί ακριβώς η ίδια δικαιολογία για τη δολοφονία και πάνω από εκατό ιρακινών αμάχων στη Μοσούλη Μάρτιο? πρότειναν ότι μια αεροπορική επίθεση των ΗΠΑ σε Isis φορτηγό όπλα μπορεί να σκοτώσει τους πολίτες.
Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με πολύ πιο αιματηρή επίθεση του Σαββατοκύριακου για τους πρόσφυγες συνοδείες τίτλο για το δυτικό Χαλέπι. Ήταν μέρος μιας τώρα-γνωστό σχέδιο της μαζικής ανταλλαγής ομήρων μεταξύ της συριακής κυβέρνησης και των αντιπάλων της, με τον οποίο έχουν σουνίτες αντιπάλους του καθεστώτος στα χωριά που περιβάλλεται από τον συριακό στρατό και τους συμμάχους της έχουν trucked με Ιντλίμπ και άλλες «ανταρτών» πραγματοποιήθηκε φέτος εκτάσεις που είναι ασφαλές πέρασμα σε αντάλλαγμα για την ελευθερία των σιιτών χωρικών που περιβάλλεται από al-Nusra, Isis και «μας» αντάρτες οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να εγκαταλείψουν τα χωριά τους για την ασφάλεια της κυβέρνησης, που πραγματοποιήθηκε πόλεις. Τέτοια ήταν τα θύματα της βομβιστικής επίθεσης αυτοκτονίας του Σαββάτου? ήταν Σιίτες χωρικοί της αλ-Foua και Kfraya, μαζί με αρκετούς κυβέρνηση μαχητές, καθ ‘οδόν προς το τι θα είναι – γι’ αυτούς – την ασφάλεια του Χαλεπίου.
Το αν αυτό δεν αποτελεί μια μορφή εθνοκάθαρσης – μια άλλη από τις αμαρτίες του Μπασάρ, σύμφωνα με τους εχθρούς του – είναι ένα επίμαχο ζήτημα. Al-Nusra δεν ακριβώς παροτρύνει τους χωρικούς της αλ-Foua και Kfraya να μείνει στο σπίτι επειδή ήθελε κάποιες από τις δικές τους σουνίτες μαχητές πίσω από τη δική τους περικύκλωσαν θύλακες. Τον περασμένο μήνα, ο κυβερνήτης της Χομς παρακάλεσε με τους σουνίτες να εγκαταλείψουν την πόλη για «ανταρτών» συνοδείες να Ιντλίμπ για να μείνουν στα σπίτια τους και να παραμείνουν στην πόλη. Αλλά αυτό είναι ένας εμφύλιος πόλεμος και όπως τρομακτικές συγκρούσεις χωρίζουν πόλεις και κωμοπόλεις για πολλές γενιές. Κοιτάξτε το Λίβανο 27 χρόνια μετά τον εμφύλιο πόλεμο που έληξε.
Αλλά αυτό που τελικά αποδεικνύεται δική μας συμμετοχή σε αυτό το ανήθικο και άδικο και τρομακτικό εμφύλιο πόλεμο είναι η αντίδρασή μας σε αυτές τις δύο σφαγές των αθώων. Εμείς φώναξε ξανά και θρήνησε ακόμη και πήγε στον πόλεμο για εκείνα τα « όμορφα μικρά μωρά » τους οποίους πιστεύεται ότι είναι Σουνίτες θύματα της κυβέρνησης Άσαντ. Αλλά όταν Σιίτες τα μωρά της ίσης ανθρωπότητας ήταν καταραμένος σε κομμάτια αυτό το Σαββατοκύριακο, Trump δεν θα μπορούσε φροντίδα λιγότερο. Και η μητρότητα πνεύμα της Ivanka και Federica απλά στερέψει.
Και ισχυρίζονται ότι Μέση Ανατολή βία δεν έχει καμία σχέση με εμάς.
Ήταν η μητέρα όλων των Υποκρισιών. Μερικοί νεκροί Συρίας μωρά σημασία, υποθέτω. Άλλοι νεκροί Συρίας μωρά δεν έχουν σημασία. Μια μαζική δολοφονία στη Συρία πριν από δύο εβδομάδες σκότωσε τα παιδιά και τα βρέφη και αναδεύεται ηγέτες μας να ιερή αγανάκτηση. Αλλά η σφαγή στη Συρία το περασμένο Σαββατοκύριακο σκότωσε ακόμα περισσότερα παιδιά και μωρά – αλλά έφερε στο προσκήνιο τίποτα, αλλά η σιωπή από εκείνους που ισχυρίζονται για τη φύλαξη των ηθικών αξιών μας. Τώρα γιατί θα πρέπει αυτό να είναι;
Όταν μια επίθεση αερίου στη Συρία σκότωσε περισσότερους από 70 πολίτες, στις 4 Απριλίου, συμπεριλαμβανομένων των μωρών και των παιδιών, Donald Trump διέταξε επίθεση πυραύλων στη Συρία. Αμερική χειροκρότησαν. Το ίδιο έκαναν και μέσων της. Το ίδιο έκαναν και μεγάλο μέρος του κόσμου. Trump ονομάζεται Μπασάρ αλ-Άσαντ «κακό» και «ζώο». Η ΕΕ καταδίκασε το συριακό καθεστώς. Downing Street κάλεσε την επίθεση του φυσικού αερίου «βάρβαρη». Σχεδόν κάθε δυτική ηγέτης απαίτησε Άσαντ πρέπει να ανατραπεί.
Ωστόσο, μετά τη βομβιστική επίθεση αυτοκτονίας αυτό το Σαββατοκύριακο από ένα κομβόι των πολιτικών προσφύγων έξω από το Χαλέπι σκοτώθηκαν 126 Σύροι, πάνω από 80 από αυτά τα παιδιά, ο Λευκός Οίκος δεν είπε τίποτα. Παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των νεκρών ήταν πολύ μεγαλύτερη, Trump δεν είχε καν Tweet τη θλίψη του. Το αμερικανικό ναυτικό δεν ξεκίνησε καν μια συμβολική σφαίρα προς τη Συρία. Η ΕΕ πήγε όλα ντροπαλός και αρνήθηκε να πει ούτε μία λέξη. Όλοι μιλούν για «βαρβαρότητα» από την Downing Street πνίγεται.
Να αισθάνονται καμία αίσθηση της ντροπής; Τι αναισθησία. Τι ντροπή. Πώς εξωφρενικό ότι η συμπόνια μας θα πρέπει να στεγνώσει τη στιγμή συνειδητοποιήσαμε ότι αυτή η τελευταία σφαγή των αθώων δεν ήταν αρκετά αξίζει το ίδιο ποσό των δακρύων και μανία ότι η πρώιμη σφαγή είχε παραχθεί. Το γεγονός ότι δεν άξιζε ένα ενιαίο δάκρυ. Για τους 126 Σύρους – σχεδόν όλοι τους πολίτες – που μόλις σκοτώθηκαν έξω από το Χαλέπι, ήταν Σιίτες μουσουλμάνοι που εκκενώθηκαν από δύο κυβέρνηση έκρινε (δηλαδή Μπασάρ-held) χωριά στο βόρειο τμήμα της Συρίας. Και δολοφόνος τους ήταν προφανώς από al-Nusra (Αλ Κάιντα) ή σε μία από τις σουνιτικές ομάδες «ανταρτών» εμείς στη Δύση έχουν οπλιστεί – ή πολύ πιθανόν από την ίδια Isis – και ως εκ τούτου δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για τη θλίψη μας.
Ο ΟΗΕ, clip-clopping στο στάδιο πίνακες, ως συνήθως, δεν μιλούν. Η τελευταία επίθεση ήταν «μια νέα τρόμου». Και ο Πάπας Francis αποκάλεσε «επαίσχυντη» και προσευχήθηκε για «αγαπημένη και μαρτύρησε στη Συρία». Και έχουν ανατραφεί από μια όμορφη αντι-Καθολική μπαμπάς, είπα αυτό που συνηθίζουμε να λέμε όταν σκέφτομαι ο Ποντίφικας έχει δίκιο, ειδικά Francis: Καλή παλιό Πάπας! Γιατί, ακόμα και η σχεδόν ανύπαρκτη αντι-Άσαντ «Ελεύθερου Συριακού Στρατού» καταδίκασε την επίθεση ως «τρομοκρατική».
Αλλά αυτό ήταν. Και θυμήθηκα όλα αυτά τα κλαψιάρης ιστορίες για το πώς Ivanka Trump, ως μητέρα, είχε ιδιαίτερα μετακινηθεί από τη βιντεοκασέτα από Khan Shaykoun, στη θέση της χημικής επίθεσης στις 4 Απριλίου, και είχε παροτρύνει ο πατέρας της να κάνει κάτι γι ‘αυτό. Και τότε ήταν Φεντερίκα Μογκερίνι, «Ύπατος Εκπρόσωπος της ΕΕ» για τις εξωτερικές υποθέσεις και την πολιτική ασφάλειας, ο οποίος χαρακτήρισε την επίθεση ως “απαίσια” – αλλά επέμεινε ότι μιλούσε “πρώτα απ ‘όλα ως μητέρα”. Πολύ σωστά, πάρα πολύ. Αλλά αυτό που συνέβη σε όλα τα μητρικά συναισθήματα της – και εκείνων της Ivanka – όταν οι εικόνες ήρθε από τη βόρεια Συρία αυτό το Σαββατοκύριακο από εξερράγη βρέφη και παιδιά συσκευασμένο σε μαύρο πλαστικές σακούλες; Σιωπή.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία το κατάφωρες, σκόπιμη, χυδαία σκληρότητα της επίθεσης του Σαββάτου. Ο βομβιστής αυτοκτονίας πλησίασε τα λεωφορεία του πρόσφυγα με cartload των cookies παιδιών και πατατάκια – πλησιάζει, θα ήθελα να προσθέσω, με πληθυσμό που προσπαθούν να ξεφύγουν σιιτών αμάχων που είχαν λιμοκτονούν υπό πολιορκία από τις αντι-Άσαντ αντάρτες (μερικοί από τους οποίους, φυσικά, ήταν οπλισμένοι με εμάς). Ωστόσο, δεν μετράνε. «Όμορφο μικρό μωρά τους» – παραθέτω Trump στις προηγούμενες θύματα του φυσικού αερίου – δεν μας ανακατεύετε με θυμό. Επειδή ήταν Σιίτες; Επειδή οι ένοχοι θα μπορούσαν να έχουν πολύ στενά συνδεδεμένη μαζί μας στη Δύση; Ή γιατί – και εδώ είναι το σημείο – που ήταν τα θύματα της λάθος είδος του δολοφόνου.
Για αυτό που θέλουμε τώρα είναι να φταίει το «κακό», «ζώο», «βάρβαρη», κλπ, Μπασάρ αλ-Άσαντ, που ήταν η πρώτη «υποψία» ότι πραγματοποίησε τον Απρίλιο επίθεση αερίου 4 (παραθέτω The Wall Street Journal , όχι λιγότερο) και στη συνέχεια κατηγορήθηκε από ολόκληρη την Δύση του συνόλου και σκόπιμη την ευθύνη της σφαγής του φυσικού αερίου. Κανείς δεν πρέπει να αμφισβητεί τη βαρβαρότητα του καθεστώτος. Ούτε τα βασανιστήρια του. Ούτε η ιστορία της μαζικής καταπίεσης. Ωστόσο, υπάρχουν, στην πραγματικότητα, κάποιες σοβαρές αμφιβολίες σχετικά με την ευθύνη του Μπασάρ για την επίθεση 4 Απρ – που έχει προβλέψιμα αρνήθηκε – ακόμα και μεταξύ των Αράβων που απρόθυμες Μπάαθ καθεστώτος του και όλα όσα αντιπροσωπεύει.
Ακόμη και ο αριστερός αλλά σχεδόν προ-Συρίας ισραηλινό συγγραφέα Uri Avneri – εν συντομία, στη ζωή του, ένας ντετέκτιβ – έχει ζητήσει από τους οποίους ο Άσαντ θα πρέπει να διαπράξει ένα τέτοιο έγκλημα , όταν ο στρατός του και οι σύμμαχοί τους είχαν κερδίσει τον πόλεμο στη Συρία, όταν μια τέτοια επίθεση θα ήταν σοβαρά φέρουν σε δύσκολη θέση τη ρωσική κυβέρνηση και τη στρατιωτική, και πότε θα αλλάξει το μαλάκωμα δυτική στάση απέναντί του πίσω προς ανοιχτή υποστήριξη για αλλαγή καθεστώτος.
Και ισχυρισμό του καθεστώτος ότι η συριακή αεροπορική επίθεση ξεκίνησε εκρήξεις στην al-Nusra κατάστημα όπλων στο Χαν Shaykoun (μια ιδέα που οι Ρώσοι ενέκρινε επίσης) θα ήταν πιο εύκολο να απορρίψει αν οι Αμερικανοί δεν είχαν χρησιμοποιηθεί ακριβώς η ίδια δικαιολογία για τη δολοφονία και πάνω από εκατό ιρακινών αμάχων στη Μοσούλη Μάρτιο? πρότειναν ότι μια αεροπορική επίθεση των ΗΠΑ σε Isis φορτηγό όπλα μπορεί να σκοτώσει τους πολίτες.
Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με πολύ πιο αιματηρή επίθεση του Σαββατοκύριακου για τους πρόσφυγες συνοδείες τίτλο για το δυτικό Χαλέπι. Ήταν μέρος μιας τώρα-γνωστό σχέδιο της μαζικής ανταλλαγής ομήρων μεταξύ της συριακής κυβέρνησης και των αντιπάλων της, με τον οποίο έχουν σουνίτες αντιπάλους του καθεστώτος στα χωριά που περιβάλλεται από τον συριακό στρατό και τους συμμάχους της έχουν trucked με Ιντλίμπ και άλλες «ανταρτών» πραγματοποιήθηκε φέτος εκτάσεις που είναι ασφαλές πέρασμα σε αντάλλαγμα για την ελευθερία των σιιτών χωρικών που περιβάλλεται από al-Nusra, Isis και «μας» αντάρτες οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να εγκαταλείψουν τα χωριά τους για την ασφάλεια της κυβέρνησης, που πραγματοποιήθηκε πόλεις. Τέτοια ήταν τα θύματα της βομβιστικής επίθεσης αυτοκτονίας του Σαββάτου? ήταν Σιίτες χωρικοί της αλ-Foua και Kfraya, μαζί με αρκετούς κυβέρνηση μαχητές, καθ ‘οδόν προς το τι θα είναι – γι’ αυτούς – την ασφάλεια του Χαλεπίου.
Το αν αυτό δεν αποτελεί μια μορφή εθνοκάθαρσης – μια άλλη από τις αμαρτίες του Μπασάρ, σύμφωνα με τους εχθρούς του – είναι ένα επίμαχο ζήτημα. Al-Nusra δεν ακριβώς παροτρύνει τους χωρικούς της αλ-Foua και Kfraya να μείνει στο σπίτι επειδή ήθελε κάποιες από τις δικές τους σουνίτες μαχητές πίσω από τη δική τους περικύκλωσαν θύλακες. Τον περασμένο μήνα, ο κυβερνήτης της Χομς παρακάλεσε με τους σουνίτες να εγκαταλείψουν την πόλη για «ανταρτών» συνοδείες να Ιντλίμπ για να μείνουν στα σπίτια τους και να παραμείνουν στην πόλη. Αλλά αυτό είναι ένας εμφύλιος πόλεμος και όπως τρομακτικές συγκρούσεις χωρίζουν πόλεις και κωμοπόλεις για πολλές γενιές. Κοιτάξτε το Λίβανο 27 χρόνια μετά τον εμφύλιο πόλεμο που έληξε.
Αλλά αυτό που τελικά αποδεικνύεται δική μας συμμετοχή σε αυτό το ανήθικο και άδικο και τρομακτικό εμφύλιο πόλεμο είναι η αντίδρασή μας σε αυτές τις δύο σφαγές των αθώων. Εμείς φώναξε ξανά και θρήνησε ακόμη και πήγε στον πόλεμο για εκείνα τα « όμορφα μικρά μωρά » τους οποίους πιστεύεται ότι είναι Σουνίτες θύματα της κυβέρνησης Άσαντ. Αλλά όταν Σιίτες τα μωρά της ίσης ανθρωπότητας ήταν καταραμένος σε κομμάτια αυτό το Σαββατοκύριακο, Trump δεν θα μπορούσε φροντίδα λιγότερο. Και η μητρότητα πνεύμα της Ivanka και Federica απλά στερέψει.
Και ισχυρίζονται ότι Μέση Ανατολή βία δεν έχει καμία σχέση με εμάς.


