Νέο συντριπτικό χαστούκι στην παιδεία και την ιδιωτική περιουσία!… Του Δημήτρη Στεργίου

303

Το χαστούκι (κακώς) του ευέξαπτου καθηγητή στη μαθήτριά του, η οποία που τού ζητούσε να παρανομήσει αποτελεί τον κορυφή του παγόβουνου των προβλημάτων στα «μπογιατισμένα» απέξω και κατεστραμμένα μέσα ελληνικά σχολεία…

Του Δημήτρη Στεργίου

Και μετά την απόφαση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως να απολύσει τον καθηγητή του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Δυτικής Αττικής μην περιμένετε πια κάτι καλύτερο «στο …σάπιο ..Βασίλειο της … Ελλαδομαρκίας», όπως θα έλεγε, παραφραστικά, ο Άμλετ στο ομώνυμο αριστουργηματικό έργο του Σαίξπηρ. Όχι, βεβαίως, βεβαίως, όπως έλεγε συνεχώς ο ηθοποιός Τσαγγανέας ως «γυμνασιάρχης» στην κλασική ταινία με τίτλο «Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο» του 1959, σε σενάριο και σκηνοθεσία Αλέκου Σακελλάριου και παραγωγή Φίνος Φιλμ. Διότι, τα τελευταία σαράντα περίπου χρόνια εν ονόματι της ελευθερίας, όπως την ζητούσε επιμόνως και την «δίδασκε» η γνωστή «προοδευτική εκπαιδευτική πρωτοπορία» έχουν ισοπεδωθεί το κύρος και ο σεβασμός προς τον εκπαιδευτικό και έχει αναχθεί σε ιδεώδες η ατιμωρησία ή σε «πρότυπο» ο «κουμπούρας» με τα γνωστά μέτρα του 1988 για κατάργηση της βαθμολογίας, κατάργηση των εξετάσεων, κατάργηση των απουσιών (με αποθέωση της «κοπάνας»!) και αποθέωση του ισοπεδωτικού συγχρωτισμού σε συμπεριφορά και εμφάνιση δασκάλων και μαθητών. Έτσι, η επιρρεπής σε «κοπάνα» από το σχολείο στο οποίο την στέλνουν οι γονείς της μαθήτρια άσκησε το «δικαίωμα» να ζητήσει από τον καθηγητή της να παρανομήσει, δηλαδή να τις σβήσει! Αυτό σήμερα έχει εξελιχθεί σε εθνικό σπορ παντού: Όλοι πια, από τους μαθητές έως όλους τους παρανομούντες, τους απαιτούντες από τους θεματοφύλακες που πληρώνουν οι φορολογούμενοι να «σβήνουν» απουσίες (καθηγητές), να «σβήνουν» φόρους (ρυθμίσεις), να διαγράφουν δάνεια (τράπεζες), να νομιμοποιούν αυθαίρετα (υπουργεία), να «σβήνουν» ποινές, να μην συλλαμβάνουν … κακοποιούς (όσοι αστυνομικοί τολμήσουν απολύονται, όπως ο ευέξαπτος καθηγητής! Από την άλλη μεριά, η κυρία Κεραμέως, όπως και όλοι οι προηγούμενοι υπουργοί Παιδείας στρουθοκαμηλίζουσα δεν απολύει και τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταβάλει τα σπίτια των μαθητών τους σε νέα «κρυφά σχολειά» με τα ιδιαίτερα μαθήματα που παραδίδουν δις παρανόμως (παραπαιδεία και φοροδιαφυγή!). Αν αυτό δεν είναι ένας ολέθριος πολιτικός ξεπεσμός, ένας αηδιαστικός κομματικός λαϊκισμός, μία τραγική ηθική αποχαύνωση, ένας ασυγκράτητος ηθικός ξεπεσμός, πολιτικός καιροσκοπισμός, τι είναι;

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ζήτησε την άμεση εκκίνηση της νόμιμης διαδικασίας, ώστε να αποδοθούν (sic, θαυμάστε ελληνικά, αντί να επιβληθούν!) οι προβλεπόμενες κυρώσεις για το βίντεο που έδειξε η κυρία Τατιάνα Στεφανίδου στην εκπομπή της, τάχα σοκαρισμένη, τα μάλιστα τάχα στενοχωρημένη και … βαρυπενθούσα, με τον καθηγητή του ΕΠΑΛ Δυτικής Αττικής να χαστουκίζει μαθήτριά του! Και η τα μάλιστα καλλωπισμένη και ντυμένη παρουσιάστρια συνεχώς έλεγε ότι έπαθε σοκ βλέποντας το βίντεο με το χαστούκι, αλλά όχι και με το αναποδογυρισμένο αυτοκίνητο του δυστυχούς καθηγητή που θέλησε (αφρόνως!!!) να εφαρμόσει τον Νόμο για την ομαλή λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος!

Όπως, λοιπόν , μετέδωσε χωρίς κανένα σχόλιο και η «ευαίσθητη» ΕΡΤ (για την οποία πληρώνουν όλοι οι Έλληνες το γνωστό χαράτσι χωρίς να μας ρωτήσουν!), την επομένη, συνήλθε άμεσα (εκπλήσσει η … ταχύτητα!) το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ), το οποίο (ευαίσθητο, βεβαίως, βεβαίως!) εισηγήθηκε την καταγγελία της σύμβασης του εκπαιδευτικού για ανάρμοστη συμπεριφορά. Η εισήγηση έγινε δεκτή από το υπουργείο, υπογράφεται η καταγγελία της σύμβασής του εκπαιδευτικού και απολύεται. Αυτά, με συνοπτικές διαδικασίες εν πλήρει τάχα Δημοκρατία, εν πλήρει τάχα ελευθερία και εν πλήροις τάχα παιδαγωγικοίς όροις!

Και το «μάθημα» στρουθοκαμηλισμού για μονομερή βία

Διαβάστε τώρα και το χρονικό της υπόθεσης και τον ηθικό, εκπαιδευτικό, κοινωνικό, ποινικό, εργασιακό αλληθωρισμό: Ο καθηγητής, που δίδασκε σε ΕΠΑΛ, μετά από λεκτική αντιπαράθεση που είχε με τη μαθήτρια, τη χτύπησε δύο φορές (κακώς!) . Την πρώτη φορά με χαστούκι και ύστερα την τράβηξε από τα μαλλιά (κάκιστα). Καθώς η μαθήτρια βρισκόταν στο πάτωμα δέχτηκε ακόμα ένα χτύπημα (κι άλλο κάκιστα). Συμμαθητές της κοπέλας έσπευσαν να σταματήσουν τον καθηγητή και ύστερα από το περιστατικό οι καθηγητές προσπάθησαν να βάλουν τον εκπαιδευτικό σε άλλη αίθουσα για να τον γλιτώσουν από τις αντιδράσεις των μαθητών (ορθώς!). Οι μαθητές , οι οποίοι τάχα διδάσκονται ήθος και νόμους στα σχολεία, κατόπιν έσπασαν το αυτοκίνητο του καθηγητή, αναποδογυρίζοντάς το. Ο καθηγητής φυγαδεύτηκε από άλλη έξοδο, συνελήφθη με τη διαδικασία του αυτοφώρου, και το πρωί οδηγήθηκε στον εισαγγελέα (όχι όμως και οι μαθητές που προξένησαν φθορά ξένης περιουσίας!).

Ιδού και μια λεπτομέρεια που δεν συγκίνησε ή, καλύτερα, δεν απασχόλησε προφανώς από αλληθωρισμό ούτε το ΠΥΣΔΕ ούτε την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως: Σύμφωνα με τη μαθήτρια, η λεκτική αντιπαράθεση με τον καθηγητή προκλήθηκε επειδή δεν της έσβηνε απουσία και, όπως καταγγέλλει η ίδια, συστηματικά της έβαζε απουσίες για αναίτιες, όπως υποστηρίζει, αφορμές. Αυτός ο κυβερνητικός, πολιτικός, εκπαιδευτικός, κοινωνικός, ποινικός και εργασιακός στρουθοκαμηλισμός εγείρει τα ακόλουθα αμείλικτα ερωτήματα:

Πρώτον, ανάρμοστη ήταν η συμπεριφορά μόνο του καθηγητή ή και της μαθήτριας (κάποτε ως μαθητές οι καθηγητές μας αποτελούσαν ιερά σύμβολα με κύρος και δέος!!!);

Δεύτερον, πριν από την απόφαση για απόλυση του καθηγητή εξετάσθηκε τι απαιτούσε η μαθήτρια; Το είπε η ίδια!!! Να παρανομήσει ο καθηγητής! Και τι έγινε; Τιμωρήθηκε η μαθήτρια; Όχι βεβαίως, βεβαίως, διότι αυτό δεν το ζήτησε η … Τατιάνα!!!

Τρίτον, οι μαθητές κατέστρεψαν ξένη περιουσία που είναι και ποινικό αδίκημα. Γιατί δεν πήγαν στη διαδικασία του αυτοφώρου και με ποινές που προβλέπονται από τον ποινικό κώδικα και τους μαθητές που καταστρέφουν;

Τι σημαίνουν όλα αυτά και μάλιστα στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας, που είναι το φυτώριο δημιουργίας «καλών καγαθών πολιτών»; Μπάτε σκύλοι κι αλέστε και ο Θεός βοηθός για το … αύριο…