Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΦΡΑΓΚΟΥ*

Πριν προχωρήσω στο θέμα μου, θα κάνω ένα μικρό αφιέρωμα στον Πρωθυπουργό μας, κ. Αλέξη Τσίπρα, τον οποίο και εξακολουθώ να συμπαθώ*.
Αφορμή γι΄ αυτό απετέλεσε η συνέντευξή του στην έγκυρη, βρετανική, GARDIAN (24 Ιουλίου) στην οποία ομολόγησε ότι έχει κάνει μεγάλα λάθη ανάμεσα στα οποία και στην επιλογή προσώπων για τις θέσεις κλειδιά της Κυβέρνησής του. Τα οποία θα μπορούσε να τα έχει διορθώσει, θα προσέθετα.
Δεν είναι ο πρώτος. Σειρά Ελλήνων Πρωθυπουργών ανεδείχθησαν βιρτουόζοι στην επιλογή “σαβούρας” σε θέσεις υψηλής ευθύνης και απαιτήσεων. Προτιμήθηκαν αντί κριτήρια ικανότητας, ήθους, μόρφωσης, εμπειρίας τα κομματικά ή προσωπικά ή ακόμη υποδείξεις από ξένους παράγοντες. Το Υπουργείο ‘Άμυνας έχει πολλές εμπειρίες ανικάνων.
Προς επίρρωση των προαναφερόμενων θ΄ αναφέρω δύο σοβαρές επιστημονικές απόψεις. Η πρώτη είναι του Χρ. Οικονόμου, γνωστού ψυχιάτρου, τ. βουλευτή του ΠΑΣΟΚ (ΝΕΑ 16/01/95).
- Οι περισσότεροι Υπουργοί έχουν δείκτη νοημοσύνης κάτω του μέσου όρου (σ.σ. Σήμερα, μετά από 22 χρόνια η κατάσταση είναι ακόμη τραγικότερη).
- Η δεύτερη του μεγαλύτερου σύγχρονου Έλληνα φιλόσοφου και ιστορικού Π. Κονδύλη (+) (Θεωρία πολέμου, 1995).
Οι μετριότητες, υπομετριότητες και ανθυπομετριότητες που συναπαρτίζουν τον Ελληνικό πολιτικό και παραπολιτικό κόσμο, δεν έχουν το ανάστημα να θέσουν και να λύσουν ιστορικά προβλήματα. Ίσως καταρρεύσουν ακόμη στην περίπτωση που θα βρεθούν στην ανάγκη να διεξάγουν πόλεμο (σ.σ. Κατάρρευσαν ήδη δις. Στην Ίμια και στον οικονομικό πόλεμο με τους δανειστές – τοκογλύφους)
Αλέξης Τσίπρας
Κρίνεις έναν Ηγεμόνα (Πρωθυπουργό) και το μυαλό του, βλέποντας τους ανθρώπους που τον περιστοιχίζουν. Όταν είναι άξιοι, έντιμοι και πιστοί τότε ο Ηγεμόνας είναι σίγουρα συνετός γιατί κατόρθωσε να ξεχωρίσει τους άξιους και να τους κρατήσει πιστούς. Όταν όμως δεν είναι έτσι, ο Ηγεμόνας είναι αξιοκαταφρόνητος…
Ν. Μακιαβέλι, ο Ηγεμόνας
(Μετάφραση: Ν. Καζαντζάκης)
Το πόνημα του Μακιαβέλι έπρεπε να το έχει μελετήσει κάθε άνθρωπος της εξουσίας. Αμφιβάλλω αν το γνωρίζει το 80% των Υπουργών ή κατεχόντων θέσεις – κλειδιά της Κυβέρνησης, αλλά είμαι σίγουρος ότι μόνο ένα 5 – 10% του έχει ρίξει μια ματιά. Είναι ένας “μπούσουλας” διακυβέρνησης. Το ότι επελέγη από τον μέγα Ν. Καζαντζάκη για επεξεργασία και μετάφραση μαρτυρά την αξία του.
Ο Πρωθυπουργοί μας, γενικώς, στερούνται παιδείας και σπανίως έχουν εργασθεί. Πείτε μου, παρακαλώ, τι είδους παιδεία είχαν οι κ. Σημίτης, Κ. Καραμανλής, Γ. Παπανδρέου, Α. Σαμαράς και οι δορυφόροι τους. Το ότι ο πρώτος ήταν καθηγητής δεν σημαίνει τίποτα. Πέραν τούτου στερούνται πάσης ευγένειας, πολιτικού ήθους και κοινωνικής αρετής. Ουδέποτε, όλοι οι παραπάνω, ζήτησαν συγγνώμη από τον λαό που τόσο πρόδωσαν, καταταλαιπώρησαν και καταλήστευσαν; Μιά συγγνώμη…
Ο κ. Τσίπρας, είμαι βέβαιος, όχι μόνο δεν γνώριζε τον “τυφλοσούρτη” ηγεσίας του Μακιαβέλι αλλά ούτε τις σοφές υποθήκες ενός μεταγενέστερου μεγάλου της πολιτικής, του ΟΤΤΟ ΜΠΙΣΜΑΡΚ, ο οποίος ομιλεί σαφώς για το “ειδικό βάρος” καθηγητών – ακαδημαϊκών διδασκάλων σε μια κυβέρνηση. Αν είχε ρίξει μια ματιά, ουδέποτε θα χρησιμοποιούσε το γραφικό κ. Βαρουφάκη με τις παράνομες ηχογραφήσεις μυστικών συνομιλιών και το ανάμεικτο σύνδρομο Δον Κιχώτη και Νάρκισσου από το οποίο είναι διαπιστωμένο ότι πάσχει… Δεν το μυρίσθηκε ο Αλέξης ή οι παρακοιμώμενοι “γέροντες” σύμβουλοί του;
Κι από κοντά έρχεται έτερος αιθεροβάμων, ο Σταλινιστής – Λενιστής κ. Π. Λαφαζάνης που είχε στόχο να μας μεταβάλλει σε κολχόζ. Το μέγεθος της λόξας του καταφαίνεται στο ότι εκδίδει ηλεκτρονική εφημερίδα με τίτλο ΙΣΚΡΑ, τον ίδιο ακριβώς της Λενιστικής του…1917!
Αν ο κ. Τσίπρας έριχνε ακόμη μια ματιά στον Ηγεμόνα, θα έβρισκε μια πολύτιμη συμβουλή: Ο Ηγέτης μόλις κυριαρχήσει, θα πρέπει να επιβάλλει τις τιμωρίες που πρέπει. Όλες μαζί, όχι μία – μία.
Είναι το ίδιο που έλεγε ο κ. Χ. Γιανναράς πρόσφατα για μια αναγκαία Ελληνική Νυρεμβέργη όπου θα κρίνονταν όλες αυτές οι αλητήριες πολιτικές φυσιογνωμίες, όλοι οι λωποδύτες, όλοι οι δωσίλογοι της πολιτικής που κατέστρεφαν τη χώρα και απεμπόλησαν την εθνική κυριαρχία της.
Γι΄ αυτό εξελέγη ο ΣΥΡΙΖΑ. Για να εφαρμόσει μια πολιτική μη καταλήστευσης και για να τιμωρήσει τους άρπαγες. Ψηφίστηκε όχι για τα νιάτα και το χαμόγελο του Αλέξη, αλλά διότι ο λαός είχε σιχαθεί τους πάντες περί ΝΔ – ΠΑΣΟΚ και ήθελε αλλαγή.
Ο κ. Τσίπρας όχι μόνο δεν επέβαλε την από του λαού προσδοκώμενη ΝΕΜΕΣΙ αλλά… χάιδεψε και τίμησε αυτούς που τον λήστευσαν.
Η Ελλάδα, ο Έλλην σήμερα είναι πτωχότερος από ότι ήταν το 2015 και έχει απέναντί της την ίδια δυναστεία πολιτικών που τον χλευάζουν και σίγουρα θα επανέλθουν στην εξουσία (Ήδη ο αποτυχών οικτρά απ΄ όπου πέρασε κ. Ε. Βενιζέλος, ετοιμάζει κόμμα σωτηρίας της χώρας).
Μας άφησε άναυδους όταν προσέλαβε, αθορύβως, ως μέντορά του τον κ. Κων. Καραμανλή Β΄, τον επονομαζόμενο Ακάματο ή Σκανδαλοθάπτη, ο οποίος του επέβαλε ως ΠτΔ ένα πρόσωπο εντελώς απαξιωμένο και συνδεδεμένο με το όργιο διαφθοράς 2004 – 2009. Αργότερα και τον Υπουργό κατά της Διαφθοράς, στενό του φίλο, κ. Δ. Παπαγγελόπουλο. Ας μην αναφέρω ότι έκανε Ηγερία του ΣΥΡΙΖΑ στα οικονομικά την κ. Κατσέλη – Αρσένη γνωστή από τις στενές σχέσεις της με Μιμή, Γιωργάκη, Μπένι.
Ο κ. Τσίπρας εγκατέλειψε πλήρως την Άμυνα, όπως οι προκάτοχοί του ΣημιτοΚαραμανλοΓιωργοΑντωνοΜπενηδες. Συνέχισε να εκθέτει τη χώρα στην ανυποληψία όταν επιτρέπει να χλευάζεται από τους χυδαίους και άρπαγες γείτονες. Αντί να σημάνει γενικό συναγερμό προς εξεύρεση πόρων για στοιχειώδη ενίσχυση της αποτροπής, έχει ξαπολύσει Πρόεδρο της Δημοκρατίας και Υπουργό Άμυνας να δέονται σε εικόνες και οστά αγίων, να σώσουν τη χώρα και να εκτοξεύουν κενές περιεχομένου απειλές. Προχώρησε ακόμη περισσότερο στις κυβιστήσεις προ της Εκκλησία. Επέτρεψε σε κάποιο Μητροπολίτη Εφραίμ να ελέγξει τα φιλολογικά κείμενα των σχολείων και να “κόψει” τη “Συννεφούλα” του Σαββόπουλου(!) ως τον Κελαηδόνη. Έλεος! Αριστερή Κυβέρνηση είναι αυτή; Ιράν, σας λέω, Ιράν.
Ο κ. Τσίπρας νόμιζε ότι ο Ελληνικός λαός σκέφθηκε, επιτέλους, ώριμα και εξέλεξε αυτόν τον θίασο ποικιλιών του οποίου ηγείται. Δεν αντελήφθη ότι κέρδισε διότι “Απέναντί του είχε ένα σαθρό αλλά ψοφοδεές κατεστημένο. Το μισό ήταν ασπόνδυλο, το άλλο ήταν σάπιο. Είχε τόσους σκελετούς που το παρελθόν του, καθενός προσωπικά. δεν χωρούσε στο οστεοφυλάκια του Α΄ Νεκροταφείου” (καταγγέλλει μόλις προχθές ο κ. Α. Παπαχελάς στην Κ 19/07/17).
Είχε πολιτικούς αντιπάλους απατεώνες, άρπαγες, ακόρεστα τρωκτικά που έτρεμαν μήπως τους πιάσει η τσιμπίδα. Η ομάδα Τσίπρα με άπειρους, ερασιτέχνες, ουτοπιστές, πρώην μπαχαλάκιδες, αιθεροβάμονες αναρχοαριστερούς, κραγμένους πρόσφυγες του ΠΑΣΟΚ πωρωμένους με πελατειακές σχέσεις (Ο κ. Π. Κουρουπλής ευθύς ως ανέλαβε Υπουργός Υγείας διόρισε την θυγατέρα Σαρτζετάκη σε υψηλή θέση του Υπουργείου) πήγαν και στρογγυλοκάθισαν στο Μαξίμου και τα Υπουργεία κυνηγώντας διορισμούς και απολαμβάνοντας την Εξουσία.
Ο κ. Τσίπρας παρέλαβε μια Ελλάδα χωμένη σε ένα βόθρο από τις προκατόχους κι αυτός τον διεύρυνε. Αποσκατωθήκαμε… όπως λέει ο αθάνατος Σουρής. Και όχι μόνο αυτό. Ενθαρρύνει τα τρωκτικά να επανέλθουν. Άνοιξε πάλι η όρεξη των δωσίλογων. Αυτών που θα έπρεπε να έχει στείλει στο εδώλιο. Αυτό είναι το χειρότερο που έκανε ο κ. Τσίπρας στον Ελληνικό λαό. Να τον παραδώσει ξανά στην σαπίλα…
Βέβαια, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε, ο Αλέξης Τσίπρας πρόσφερε μια μεγάλη Υπηρεσία στη Χώρα. Υπέκυψε στο πρόσταγμα του Καραμανλή να χρίσει ΠτΔ το κ. Πάκη Παυλόπουλο. Άλλος δεξιός δεν υπήρχε; Αν γινόταν μια Ελληνική Νυρεμβέργη, ο κ. Π. Παυλόπουλος θα βρισκόταν στα πρώτα εδώλια για κατάχρηση εξουσίας και απιστία, αφού διόρισε παράνομα 80.000 δικούς του ανθρώπους καταπατώντας νόμους και θεσμούς.
Και κάτι άλλο σπουδαίο. Αναστενάζει και οικτίρει, εαυτόν ,ο κ. Τσίπρας γιατί προσέλαβε ακατάλληλους Υπουργούς αλλά τίποτα δεν κάνει για να τους αντικαταστήσει. Καμαρώνει τις Τραμπουκοειδείς συμπεριφορές του κ. Πολάκη και κάνει πως δεν βλέπει το πώς έχει καταντήσει ο κύριος αυτός τα νοσοκομεία, ότι έχει τρία υπερσύγχρονα Νοσοκομειακά ελικόπτερα να “λιάζονται” χωρίς να τα αξιοποιεί και στο ψυγείο, επί δύο χρόνια, διαγωνισμό προμήθειας για 190 νοσοκομειακά αυτοκίνητα του ΕΚΑΒ Αττικής! Και κλείνω με κάτι άλλο. ΤΟ ότι ο κ. Τσίπρας αποδείχθηκε μέγας ψεύτης, είναι γεγονός. Είμαι πρόθυμος να του συγχωρήσω τα ψεύδη περί οικονομικών επιτυχιών κ.λπ. που ίσως να οφείλονται στην απειρία του. Μας είχε υποσχεθεί όμως ότι, εν τω άμα, θα καταργούσε τα βουλευτικά αυτοκίνητα, γεγονός που μας εκθέτει παγκοσμίως, θα έκανε τους βουλευτές 200, θα μείωνε τις αποδοχές των βουλευτών, θα μείωνε τον αριθμό των αργόσχολων μετακλητών. Ουδέν… Συγγνώμη αλλά το μικρό αφιέρωμα βγήκε μεγάλο…
Μολών Λαβέ
Τη θρυλική αυτή φράση – σύμβολο γενναιότητας εκτόξευσε ο φοβερός μας ΠτΔ όταν ιπτάμενος με στρατιωτικό ελικόπτερο μαζί με τον ΥΕΘΑ και Α/ΓΕΕΘΑ υπεράνω Ελληνικών νησιών έλαβε γνώση Τούρκικης προειδοποίησης “Ευρίσκεσθε εντός Τουρκικού εναέριου χώρου”. Αυτό είναι σύνηθες. Έχουν εξαχρειωθεί ο άρπαγες και άπληστοι γείτονες, βλέποντας τα χάλια μας και γνωρίζοντες την υπεροπλία τους.
Ο κ. Πρόεδρος, ορθώς, οργίσθηκε. Διέταξε να δοθεί απάντηση “ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ”.
Οι Τούρκοι δε κατάλαβαν τη σημασία. Έσπευσαν στο Τουρκικό ίντερνετ να δουν τι σημαίνει. Διάβασαν “ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ”. Είναι η απάντηση που έδωσε ο βασιλιάς Λεωνίδας της Σπάρτης, τουρκικής (!) καταγωγής, στους Πέρσες που του ζήτησαν τα όπλα των στρατιωτών του καθώς γη και ύδωρ… “ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ”.
Οι Τούρκοι πάλι ήσαν αμήχανοι. Ωραία, είπαν, από τον Λεωνίδα ζητήθηκαν όπλα, γη και ύδωρ. Εμείς τι ζητήσαμε που μας είπαν ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ; Τι να πάρουμε δεν μας λέει ο κ. Πρόεδρος.
Το γεγονός θεωρήθηκε λήξαν, όσο και τόσα άλλα που συμβαίνουν τελευταία και τα καταπίνουμε αμάσητα. Προκάλεσε όμως και θυμηδία σχολιαστών, εφημερίδων και ιντερνοκάναλων. Αυτά τα “καουμποϊλίκια” Παυλόπουλου – Καμμένου, χωρίς να συνοδεύονται με έργα, είναι φτερό στον άνεμο… Όπως λέει και ο Ν. Πεντζίκης “Ποτέ δεν σ΄ ακούνε αν δεν έχεις δόντια. Αν δεν μπορείς να δαγκώσεις, δεν υπάρχεις”.
Το ωραιότερο απ΄ όλα ήταν ένα σκίτσο του υπέροχου Πετρουλάκη στην Καθημερινή (20/07/17).
Παρουσίασε τον κ. ΠτΔ μπροστά σε ένα βωμό και ένα ύψωμα με την γαλανόλευκη. Δίπλα του ο Καμμένος με στολή εκστρατείας. Ο ΠτΔ λέει “Μολών Λαβέ λέει η καρδιά μου, όταν κτυπάει δυνατά… Μολών λαβέ λέει η ψυχή που μέσα στα στήθη αναρριγεί!”… Ο Καμμένος, συγκινημένος, ψιθυρίζει “Ωραίο”, “ο Σάκης μου το έμαθε”, λέει ο Πρόεδρος.
Άτοπον το ενύπνιον
Τα δύο πλέον άχρηστα πράγματα στον κόσμο είναι ο προστάτης και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Georges Clemenseau( Ο Τίγρης της Γαλλίας)
- Σας μεταφέρω στο Στεφανοβίκι Βόλου όπου η έδρα Ταξιαρχίας Αερ. Στρατού. Πριν όμως σας θυμίζω ότι ενώ οι Έλληνες πολίτες και περισσότερο τα στελέχη ΕΔ έχουν κατακρεουργηθεί οικονομικά η Πολιτειακή (ΠτΔ, τέως Πρόεδροι) και Πολιτική Ηγεσία (Υπουργοί, Βουλευτές) δεν έχουν δώσει ούτε μια δεκάρα, ένα ευρώ, στην προσπάθεια ανάκαμψης. Αντίθετα, ευκαιρίας δοθείσης, αυξάνουν τα προνόμιά τους.
Είναι 20 Ιουλίου και εορτάζεται ο προστάτης της Αερ. Στρ. Προφήτης Ηλίας.
Παρών, ασφαλώς, ο Υπουργός Άμυνας που εκφωνεί πανηγυρικό λόγο πλήρη πομφολύγων. Ακούστε τι έλεγε (sic): “Το επόμενο έτος θα έχουμε τη δυνατότητα όχι μόνο, απλώς, να συντηρήσουμε και να ανανεώσουμε το υφιστάμενο υλικό, αλλά να δώσουμε στην Αεροπορία Στρατού νέα μέσα…”
Τα έλεγε αυτά, υπό καυτόν ήλιον, σ’ αυτούς που γνωρίζουν τι γενναιότητα χρειάζεται για να ίπτασαι με γέρικο υλικό, να μην έχεις ανταλλακτικά κ.λπ. Το επόμενο έτος… Τώρα; Ζήσε Μαύρε μου να φας Τριφύλλι.
- Πριν περατώσει τον λόγο του ο κ. Υπουργός, τον πλησίασε ο Υπασπιστής του “κ. Υπουργέ, στο τηλέφωνο ο κ. Πρόεδρος της Δημοκρατίας”. Σταμάτησε ο κ. ΠΚ ζητώντας συγγνώμη. “Τι έχουμε κ. Πρόεδρε;” , “Πάνο έλα αμέσως στο Προεδρικό Μέγαρο. Έχω να σου δώσω αρκετό χρήμα για τις ΕΔ”, “Που το έχεις, που είναι;”, “ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ”.
- Αφήνει ο Καμμένος την τελετή στη μέση, σπεύδει στην Αθήνα.
– Πρόεδρος: Εγώ λαμβάνω ως ετήσια αποζημίωση 373.000 ευρώ και δεν ξοδεύω ούτε 1 ευρώ. Τα πάντα είναι πληρωμένα. Νομίζω ότι είμαι ο καλύτερα πληρωμένος Πρόεδρος της Ευρώπης. Επίσης, έχω και ένα υπερπληθυσμό σε προσωπικό στο Προεδρικό Μέγαρο. Συνεννοήθηκα και με τους τέως, οι οποίοι λαμβάνουν παχυλή σύνταξη, άνω των 10.000 ευρώ μηνιαίως. Αποφασίσαμε να αυτοπερικόψουμε τις αμοιβές μας κατά 50% και να σου δώσουμε για ανταλλακτικά Ε/Π. Για το Α΄ εξάμηνο του 2017 το μισό της αμοιβής μας, δηλαδή 100.000 ευρώ από εμένα και 60.000 ευρώ από τους τέως. Την άλλη εβδομάδα θα
λάβεις κι άλλα που θα προκύψουν από τις περικοπές προσωπικού. Όπως ξέρεις, μέχρι τώρα δεν έχουμε δώσει ούτε μια δεκάρα. Καιρός είναι να συμμετέχουμε.. Μη μιλήσεις σε κανένα. Φύγε γιατί πρέπει να πάω στην Σπάρτη να παραστώ στη λιτάνευση της εικόνας του Αγίου Νίκωνα τον Μετανοείτε και να εκφωνήσω συγκινητικό λόγο ζητώντας τη βοήθεια του στις ΕΔ.
- Περιχαρής ο Καμμένος έλαβε την επιταγή που την επέδωσε αμέσως στον Α/ΓΕΣ για αγορά ανταλλακτικών Ε/Π.
……………………………………………………………………….
Σας ζητώ συγγνώμη αλλά από την παράγραφο 2 και ως κάτω, όσα περιγράφονται είναι αποκύημα της νοσηρής και επηρεασθείσης από τον καύσωνα, φαντασίας μου. Αυτοί δεν χαμπαριάζουμε τίποτα…!
ΥΓ.
- Ο κ. Τσίπρας έχει ακόμη ελάχιστες ευκαιρίες ανάνηψης.
- Προ μηνών παρακολουθήσαμε με δέος και κατάνυξη την υποδοχή με τιμές Αρχηγού κράτους και την, εν συνεχεία, λιτάνευση, οστών αμφιβόλου γνησιότητας της Αγ. Βαρβάρας και της Αγ. Ελένης με παρουσία ΠτΔ, ΥΕΘΑ, μελών Κυβέρνησης, Αρχιεπισκόπου, Μητροπολιτών, αγημάτων και μπαντών. Στο Ν. Φάληρο υπάρχει ένα μικρό ηρώο, μικρότερο αυτού των “ηρώων” της ΕΡΤ, ένθα τα οστά του Αγίου της Ελληνικής Επανάστασης Στρατάρχη της Ρούμελης Γεωργίου Καραϊσκάκη. Στο προχθεσινό τρισάγιο, το ΥΕΘΑ είχε στείλει ως εκπρόσωπο ένα Ταγματάρχη και η Εκκλησία ένα Πρωτοσύγκελο. Ούτε μπάντες, ούτε αγήματα, ούτε φανφάρες. Έτσι τιμάτε ωρέ άπιστοι τον Καραϊσκάκη; Ιράν, λέω, Ιράν…
- Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει; Ποιο ήταν, αναλυτικά, το προσωπικό τον Ανακτόρων επί αλήστου μνήμης Αυλής Γκλύξμπουργκ και ποιο, σήμερα του Προέδρου της Δημοκρατίας…
- Πιστώσεις για την άμυνα μπορεί να μην διατίθενται, αλλά στα κόμματα αφθόνως δόθηκαν 12.456,000 ευρώ για το 2017! Πόσοι αργόμισθοι μισθοδοτούνται, βαλέδες των κομμάτων; Τι προέκυψε από την έρευνα διάθεσης κρατικών κονδυλίων στο ΠΑΣΟΚ επί εποχής Γιωργάκη; Θα μας πείτε κ. Παπαγγελόπουλε;
- Μετά την κατάργηση της αριστείας στο Υπ. Παιδείας, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ομιλούν για κατάργηση του ΚΥΣΕΠ και Ανωτ. Στρατ. Συμβουλίων των Επιτελείων. Η επιλογή ηγεσίας θα γίνεται δια κλήρου. Όπως των σημαιοφόρων των σχολείων.
- Καταργούν την έπαρση σημαίας και τον εθνικό ύμνο. Αντ’ αυτού καθιερώνεται η καθ’ εκάστη πρωία απαγγελία ποιημάτων των Κατρούγκαλου, ΜΙχελογιαννάκη, Μπόλαρη και Πολάκ.
- Πιο πάνω ανέφερα για έλλειψη πολιτικής ευγένειας, ήθους και αρετής, Πέραν από την χυδαιότητα δύο επιφανών (τρομάρα τους) πολιτικών που βρίζουν τον Πρωθυπουργό σημειώνω ότι ο κορυφαίος της Ελίτ κ. Σαμαράς δεν περίμενε τον Τσίπρα να τον ενημερώσει στο Μαξίμου. Έφυγε… Τι να τις κάνεις τις αριστοκρατικές παραδόσεις, τα Harvard κ.λπ.;
- Επειδή δεν μ΄ αρέσει να γενικεύω, υπάρχουν στην Κυβέρνηση μερικοί άξιοι υπουργοί. Ελάχιστοι. Όπως ο σώφρων ΑΝΥΕΘΑ κ. Δημ. Βίτσας…
*Υπ/γος ε.α. – Συγγραφέας Αναλυτής Στρατ. Θεμάτων – DEA Παν. PARIS I στην Πολιτική Άμυνα


