Της Αλεξάνδρας Γκίτση
Στην e-εποχή, μέσω εξαγορών, επενδύει ο όμιλος Μούχαλη, που εκτός από το δίκτυο Kiosky’s το οποίο διαθέτει 79 περίπτερα και μικρά σημεία λιανικής, δραστηριοποιείται και στο χονδρικό εμπόριο.
Τη φετινή χρονιά, ο όμιλος, οι δραστηριότητες του οποίου “κτυπήθηκαν” από την καραντίνα το δίμηνο Μαρτίου – Απριλίου, εστιάζει στη διεύρυνση του πελατολογίου των καπνικών, στις πωλήσεις υπηρεσιών χρόνου κινητής τηλεφωνίας, στην ενίσχυση των δραστηριοτήτων του σε νέα προϊόντα και κανάλια διανομής, στην αύξηση της μέσης αξίας πωλήσεων ανά σημείο και στην ανάπτυξη της αλυσίδας Kioskys.
Πάντως λόγω της υφιστάμενης κατάστασης στην αγορά η διοίκηση του ομίλου βρίσκεται σε διαδικασία επαναξιολόγησης του επενδυτικού πλάνου που θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε καθυστέρηση ή ακόμη και αναβολή επενδύσεων ανάλογα με τις εξελίξεις, αναφέρεται στην οικονομική έκθεση.
Επίσης από τα μέσα της περασμένης χρονιάς, μέσω δύο εξαγορών, εισήλθε και σε νέες κατηγορίες. Τον Ιούλιο του 2019 εξαγόρασε το 60,80% της Delivery.gr ΙΚΕ που δραστηριοποιείται στο χώρο της ηλεκτρονικής παραγγελίας σε σημεία εστίασης μέσω της χρήσης τηλεφωνικών και on line υπηρεσιών, ποσοστό το οποίο αύξησε στο 75% μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου. Ενώ τον Νοέμβριο εξαγόρασε το 100% της E TABLE Υπηρεσίες κρατήσεων εστιατορίων Μονοπρόσωπη ΙΚΕ η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της ηλεκτρονικής υπηρεσίας κρατήσεων εστιατορίων.
Σε ότι αφορά τις συνολικές υποχρεώσεις, την 31/12/2019 ανέρχονταν σε 53,3 εκατ. ευρώ έναντι 37,65 εκατ. ευρώ την 31/12/2018, οι μακροπρόθεσμες τραπεζικές υποχρεώσεις διαμορφώθηκαν στα 9,248 εκατ. ευρώ από 10,336 εκατ. ευρώ την 31/12/2018 και οι βραχυπρόθεσμες τραπεζικές υποχρεώσεις κατά την 31/12/2019 ήταν 9,999 εκατ. ευρώ από 6,976 εκατ. ευρώ την 31/12/2018. Σε ότι αφορά τα διαθέσιμα διαμορφώθηκαν σε 6,359 εκατ. ευρώ έναντι 7,011 εκατ. ευρώ την 31/12/2018.
Πηγή: capital.gr