Προτάσεις και για άλλες Γραμματείες

69

Του ΜΑΝΟΥ  ΚΑΛΛΙΓΕΡΟΥ*

Φαίνεται ότι η κυβέρνηση, εκτός από την απώλεια του μέτρου στις δηλώσεις και τις αναρτήσεις των μελών της, αλλά και τη συστηματική παραπληροφόρηση με άφθονα ψέματα, όπως στην περίπτωση της διαπραγμάτευσης, στην οποία παρουσίασε τα άσπρα μαύρα ή μάλλον τα μαύρα άσπρα, έχει και χιούμορ. Μαύρο, αλλά κάποιο χιούμορ.
Πρόσφατα είχαμε τα γεγονότα στο Μενίδι, στα οποία έχασε τη ζωή του ένα παιδί. Αντί, λοιπόν, να φροντίσει το αρμόδιο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να κάνει τη δουλειά για την οποία θεσμικά είναι ταγμένο και είναι αυτή, η οποία δηλούται και από τον τίτλο του, άρχισε να διακινεί ένα σωρό σκέψεις.
Είναι αλήθεια ότι σε αυτό τον τόπο και για κάθε πρόβλημα οι σκέψεις δεν λείπουν, όπως και οι συσκέψεις. Ίσως γι’  αυτό έχει σταματήσει κάθε λογική σκέψη. Τι σκαρφίστηκαν λοιπόν οι ανίκανοι στην κυβέρνηση; Στην αρχή είπαν ότι θα εισέρχονται χωρίς εξετάσεις οι Ρομά στα ΤΕΙ, αφού μεγάλο μέρος του προβλήματος στις περιοχές που ζουν και δραστηριοποιούνται προέρχεται από την απουσία μόρφωσης.
Και αυτό είναι σωστό μεν, όμως η απουσία αυτή δεν αντικαθίσταται με μέτρα όπως η εισαγωγή άνευ εξετάσεων στα ΤΕΙ, αλλά με διαρκή λειτουργία των ήδη ισχυόντων κρατικών θεσμών για την υποχρεωτική μόρφωση και πολλά άλλα. Αλλά, ας πάμε παρακάτω.
Την επομένη μέρα ανακοίνωσαν τη δημιουργία μίας νέας Γεν. Γραμματείας στην κυβέρνηση με 24 (αρχικά!!) υπαλλήλους για τα προβλήματα των Ρομά. Η πρόταση αυτή δείχνει ότι το μυαλό των κυβερνώντων δουλεύει. Αλλά προς την κατεύθυνση της δημιουργίας θέσεων και άχρηστων δομών. Ίσως έτσι νομίζουν ότι θα καταπολεμήσουν την ανεργία, κάτι που είναι αβέβαιο. Το σίγουρο είναι ότι θα αυξήσουν τους ψηφοφόρους τους!
Αν όμως σε κάθε πρόβλημα συνέστηναν και μία Γεν. Γραμματεία, μπορεί να μην έλυναν το πρόβλημα, όπως είναι απολύτως βέβαιο, σίγουρα όμως θα έβαζαν σε δουλειά πολλούς κομματικούς από τις καφετέριες που συχνάζουν σήμερα. Για διευκόλυνσή τους, λοιπόν, τους προτείνουμε μερικές Γεν. Γραμματείες ακόμη.
Για τα προβλήματα των φορολογουμένων μία. Για τη φοροδιαφυγή των Ρομά φορολογουμένων άλλη μία. Για τους πληγέντες από τα πολλά διόδια, ακόμη μία. Για τους συνταξιούχους με αγροτικά εισοδήματα που τους κόβουν τη σύνταξη άλλη μία. (Αυτή θα μπορούσε να είναι διευρυμένη και να έχει την ονομασία Γεν. Γραμματεία θυμάτων Κατρούγκαλου). Για όσους οδηγούν τρακτέρ χωρίς δίπλωμα και κινδυνεύουν πρέπει να γίνει σίγουρα μία Γεν. Γραμματεία (να διοριστούν και από το Αγροτικό των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ). Για όσους δεν έχουν ασφαλίσει τα οχήματά τους μία ακόμη.
Σταματάμε εδώ, καθώς ιδέες υπάρχουν χιλιάδες για αντίστοιχο αριθμό Γεν. Γραμματειών. Τελευταία πάντως, είναι βέβαιο, θα χρειασθεί μία μεγάλη Γεν. Γραμματεία για την προστασία των θυμάτων αυτής της κυβέρνησης. Για τη στελέχωσή της θα ζητηθεί να σηκώσουν τα χέρια όσοι ενδιαφέρονται. Άγνωστον είναι τι θα κάνουν τα …δάχτυλά τους. Επ’ αυτού όμως ας ρωτήσουν τους κκ Παππά και Καμμένο. Αυτοί σίγουρα ξέρουν!
*Εκδότης-Αρθρογράφος εφ. ΚΥΘΗΡΑΪΚΑ