Apple, Samsung και Huawei είναι τα τρία εμπορικά σήματα με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως στον κλάδο των ηλεκτρονικών προϊόντων και συσκευών για το 2022. Η Apple διατηρεί την πρώτη θέση ως η πιο ακριβή εμπορική επωνυμία στον κλάδο, με αποτίμηση ρεκόρ 355 δισ. δολ.
Apple, Samsung και Huawei είναι τα τρία εμπορικά σήματα με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως στον κλάδο των ηλεκτρονικών προϊόντων
Το brand της Samsung κρατά τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης με τα brands του κλάδου των ηλεκτρονικών προϊόντων και συσκευών με τη μεγαλύτερη αξία, ενώ η Huawei κατακτά την τρίτη θέση της ίδιας λίστας.
Σύμφωνα με την αξιολόγηση της Brand Finance «Electronics & Appliances 50 2022», το brad του τεχνολογικού κολοσσού της Apple καταφέρνει για το 2022 να διατηρήσει την πρώτη θέση, με την αποτίμηση του εμπορικού σήματος να αυξάνεται κατά 35% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Mάλιστα, από την έναρξη της πανδημίας, η αξία της επωνυμίας της Apple έχει αυξηθεί κατά δυόμισι φορές. Εκτός από brand ηλεκτρονικών ειδών και συσκευών με τη μεγαλύτερη αποτίμηση, η Apple είναι επίσης το ισχυρότερο brand στην κατάταξη Brand Strength Index (BSI) με βαθμολογία 88,9 στα 100.
«Εν μέσω πανδημικής κρίσης, τα brands ηλεκτρονικών προϊόντων σε όλο τον κόσμο ήρθαν αντιμέτωπα με σημαντικές αρρυθμίες. Κυρίαρχη μεταξύ αυτών η συμφόρηση στην εφοδιαστική αλυσίδα. Εντούτοις, τα premium brands του κλάδου κατάφεραν να διατηρήσουν τις ισχυρές τους αποδόσεις, επωφελούμενα από το κύμα της ψηφιοποίησης, που έφερε η πανδημία» » αναφέρει η σχετική έκθεση της Brand Finance.
Brands με αποτιμήσεις-ρεκόρ
Στο μεταξύ, η Samsung, η αξία του εμπορικού σήματος της οποίας αυξήθηκε κατά 4,5% στα 89,2 δισ. δολ., διατηρεί για το 2022 τη δεύτερη θέση στη λίστα με τις πιο πολύτιμες εμπορικές επωνυμίες ηλεκτρονικών και συσκευών στον κόσμο. Σύμφωνα με τα στοιχεία του «Brand Finance Electronics and Appliances 50 2022», η Huawei βρίσκεται στην τρίτη θέση μεταξύ εμπορικών σημάτων ηλεκτρονικών ειδών και συσκευών.
Η αξία του εμπορικού σήματος διαμορφώνεται σε 71,2 δισ. δολ., καταγράφοντας αύξηση 29% σε σχέση με ένα έτος νωρίτερα. Μάλιστα, η διεύρυνση της αξίας του brand σημειώνεται -όπως τονίζουν οι αναλυτές- παρά τους περιορισμούς που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ, αλλά και άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης στην κινεζική εταιρεία.
Στην 4η θέση της ίδιας λίστας βρίσκεται η Dell με την αξία του brand να διαμορφώνεται στα 22,2 δισ.δολ. ενώ ακολουθεί η LG με την αποτίμηση του εμπορικού της σήματος να φθάνει τα 20,8 δισ.δολ.
Η Sony (19,8 δισ.δολ.), η Midea (10,5 δισ.δολ.), η HP (10,1 δισ.δολ.), η mi (9,9 δισ.δολ.) και η Panasonic (8,8 δισ.δολ) συμπληρώνουν το “top 10” των πιο πολύτιμων brands ηλεκτρονικών προϊόντων και συσκευών στον κόσμο για το 2022.
Η έρευνα
Κάθε χρόνο, η Brand Finance αξιολογεί 5.000 από τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως, κατατάσσοντας τα εμπορικά σήματα με βάση την αξία τους. Οι κορυφαίες 50 πιο πολύτιμες και ισχυρότερες μάρκες ηλεκτρονικών στον κόσμο περιλαμβάνονται σε μια ειδική κατάταξη του κλάδου – το «Brand Finance Electronics and Appliances 50 2022».
Πηγή: sepe.gr