Οι ιερές business και οι 6 «μνηστήρες» για το ακίνητο – φιλέτο στο Καβούρι

260

«Μαγνήτης» για Έλληνες και ξένους επενδυτές το ακίνητο της Εκκλησίας στην περιοχή «Μεγάλο Καβούρι» στη Βουλιαγμένη

  • To ενδιαφέρον μεγάλων επενδυτών, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μαθαίνουμε, ότι έχει προσελκύσει η έκταση της Εκκλησίας στην περιοχή «Μεγάλο Καβούρι» στη Βουλιαγμένη. Γνωστή και ως «Ορφανοτροφείο» που παραχωρείται για 99 χρόνια.
  • Πληροφορούμαστε πως τον φάκελο του διαγωνισμού έχουν ζητήσει και λάβει ήδη έξι σχήματα, με την μάχη για την τελική επικράτηση να προμηνύεται σκληρή.
  • Η περιοχή θεωρείται «φιλέτο». Είναι από τις τελευταίες που έχουν απομείνει στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και μπορούν να αξιοποιηθούν τουριστικά. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί σε επίπεδα άνω των 1,6 εκατ. ευρώ (ελάχιστο ετήσιο μίσθωμα).
  • Οι προσδοκίες των «ιερών πατέρων» είναι μεγάλες. Όπως και του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου που σύμφωνα με συνομιλητές του έχει βάλει σκοπό την αποτελεσματική αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας.
  • Οι προσφορές αναμένεται να κατατεθούν αρχές Δεκεμβρίου. Τότε θα φανεί ποιος από τους υποψήφιους «μνηστήρες» θα πάρει το ακίνητο και μαζί την… ευλογία για καλές δουλειές.

__________________________________________

  • Όταν έσκασε η είδηση περί παράτασης των συζητήσεων για την εξαγορά της ETEM από την Cosmos Aluminium της οικογένειας Καντώνια, το μυαλό όλων πήγε στα χειρότερα… Δηλαδή στη ματαίωση του deal.
  • Ωστόσο, άνθρωποι που είναι σε θέση να γνωρίζουν επισημαίνουν στη στήλη πως οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται κανονικά, με τα εμπλεκόμενα μέρη να εξετάζουν τώρα  τις λεπτομέρειες της συμφωνίας.
  • Υποστηρίζουν πως η παράταση κρίθηκε αναγκαία καθώς προέκυψαν διάφορα λογιστικά και διαδικαστικά ζητήματα που δεν μπορούσαν να προβλέψουν στην αρχή.
  • Και όχι στο τίμημα, όπως κάποιοι μπορεί να υποπτεύονται. Ή στο ποσοστό που θα αποκτήσει ο όμιλος Βιοχάλκο της οικογένειας Στασινόπουλου στη θεσσαλική βιομηχανία διέλασης αλουμινίου. Αυτά, όπως λένε, έχουν οριστικοποιηθεί και δεν τίθεται θέμα επαναδιαπραγμάτευσης.
  • Εμφανίζονται δε πεπεισμένοι ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά και δεν θα χαλάσει η συνεργασία την τελευταία στιγμή.
  • Σε κάθε περίπτωση, όλα θα φανούν σε περίπου ένα μήνα από σήμερα… Ο χρόνος έχει αρχίσει ήδη να μετρά αντίστροφα.

__________________________________________

Το «έξυπνο» καλάθι του Μασούτη

  • Πρώτα ήταν τα ρομπότ της ΑΒ Βασιλόπουλος, μετά τα αυτόματα ταμεία του Σκλαβενίτη… (και όχι μόνο) και σε λίγες ημέρες τα φορητά σκάνερ του Μασούτη.
  • Πρόκειται για μέρος της καινοτόμου υπηρεσίας self-shopping που ετοιμάζεται να λανσάρει πιλοτικά την 1η Δεκεμβρίου η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σε τρία τέσσερα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη.
  • Στόχος, όπως αναφέρουν πληροφοριοδότες της στήλης, δεν είναι άλλος από την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας. Με άλλα λόγια, οι γρήγορες, εύκολες και «έξυπνες» αγορές.
  • Με τη χρήση φορητών σκάνερ που θα προμηθεύονται στην είσοδο των καταστημάτων, οι καταναλωτές θα μπορούν σκανάροντας τους κωδικούς (bar code) των προϊόντων να ελέγχουν ανά πάσα στιγμή το κόστος των αγορών τους (θα υπολογίζονται άμεσα και τυχόν προσφορές και εκπτώσεις που «τρέχουν» στο προϊόν).
  • Παράλληλα, θα μπορούν να πληρώσουν εύκολα και γρήγορα από ειδικό σημείο στο κατάστημα με την πιστωτική τους κάρτα, χωρίς να χρειαστεί να περιμένουν στην ουρά…
  • Καλές και απαραίτητες οι φθηνές τιμές (ειδικά στους καιρούς που ζούμε), χρειάζονται όμως και άλλα πράγματα για να κερδίσεις και κυρίως να κρατήσεις την πελατεία σήμερα. Κάτι που φαίνεται να αντιλαμβάνονται πλήρως όλοι οι μεγάλοι παίκτες των σούπερ μάρκετ…

__________________________________________

Το σουσάδικο που φέρνει κοντά πολιτικούς και επιχειρηματίες

  • Το κατάστημα φημίζεται για τα φρέσκια ψάρια και τους σεφ που κατέχουν την τέχνη της ιαπωνικής κουζίνας, αν και το όνομά του παραπέμπει σε… χασάπικο.
  • Βρίσκεται μέσα στη Βαρβάκειο αγορά, μια ανάσα από την πλατεία Ομονοίας που για πολλούς εξελίσσεται στο «ελληνικό Σόχο».
  • Τώρα, εάν διερωτάστε γιατί η στήλη ασχολείται με το συγκεκριμένο εστιατόριο.
  • Ο λόγος δεν είναι άλλος γιατί το προτιμούν επιφανείς επιχειρηματίες και προβεβλημένοι Έλληνες πολιτικοί.
  • Λέγεται μάλιστα πως πρόσφατα το «τίμησε» και ο ίδιος ο Αμερικανός πρέσβης στην Ελλάδα.
  • Ως γνωστόν, τρώγοντας ακόμη και σούσι έρχεται η όρεξη και για… deals.

Πηγή: ot.gr